خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

کتاب جدید...

سلام...

من یه هفته ی پیش یه کتابی رو شروع کردم به نام"جندی مکلف"وامروز تمومش کردم...


خیییلی قشنگه...

قلم روان وخیلی جذابی داره:))

نویسنده ش آقای "محسن صالحی خواه"...

خاطرات اسارت یک محافظه که از مسئولین رده بالای کشور محافظت میکنه وتوی فکه اسیر دست عراقی ها میشه...

این دومین کتابم از اسرا بود...








اولی رو پاییز واسه تولدم گرفت به نام"همه ی سیزده سالگیم"...







اونم خیلی قشنگ بود...ولی من تاحالا نتونستم یه کتاب رو از اسرا زود تموم کنم چون شکنجه هاشون خیلی اذیتم میکنه ونمیتونم با یه دنده پیش برم تا تموم کردنش:((


خدارو شکر بابت اینکه سواد داریم ومیتونیم کتااااب بخونیم...

#کتاب

#جندی_مکلف

#من_عاشق_کتابم:))

#کتابخونی:)


روز شبتون سرشار از اتفاق های خوب...

وقتتون پربرکت...

یاعلی...



۳ ۰
ناصر رسولی
۱۴ شهریور ۱۳:۲۴
عالی بود

پاسخ :

نظر لطفتونه...
پاییز
۱۴ شهریور ۱۵:۲۱
چقد عکسا قشنگ بود .
کمی بی کیفیت به نظر میاد فقط....

+فک نمیکنم دلِ اینو داشته باشم که خاطرات اسرا رو بخونم :(
خیلی غمگینه
همین جاهاییش که واسم خوندن یا قسمتای کوتاهی که خوندم هم دلمو ریش کرده!
تنها کتابی که یادم میاد از اسرا خوندم همون من زنده ام بود

پاسخ :

یکم دستم موقع عکس گرفتن لرزید:))
آره خیلی دل آدمو ریش میکنه:((
واقعا که چقدر بیییییی رحممم بودن:((((
Man Mobham
۱۱ آبان ۱۷:۴۱
کتاب یادت باشد ومن زنده ام و دختر شینا شدیدا پیشنهاد میشه

پاسخ :

یادت باشد رو خوندم ولی اون دوتای دیگه رو ان شاءالله می خونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان