خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

شکر

خدایا...بابت همه ی چیزایی که دادی یا ندادی...شکرتتتتتتتتتتتتتتتتت...

ممنووووونمممممممممممممم که همیشه صلاح این بنده ی کوچکت رو خواستی...

 

پ ن:

ادامه ی مطلب متن یه آهنگِ که خیلی به موضوعم میاد...البته خود آهنگش هم هست:)

متن رو با آهنگش بخونید...!

بیا وقصمو خودت روایت کن...

حالا خودت قضاوت کن...

 

اگه بَدَم چرا هوامو داری...؟

آخه فدای تو،چقدر فداکاری...

 

مگه به من بدهکاری...؟

می بخشی من رو مِنّت نمی ذاری...

 

نبودی وهزار دفعه زمین خوردم...

نبودی و کم آوردم...

 

ولی همش به داد من رسیدی...

باهر کی غیر تو اگه که سر کردم...

 

آخرش ضرر کردم...

وقتی باشی تمومه نا امیدی...

 

دل شکسته قیمتی تره...آره...

صدای بهتری داره...

 

خدا ببین چقدر دلم شکسته...

بیا ولحظه هامو آسمونی کن...

 

بیا ومهربونی کن...

بیا ببین چه بد دلم شکسته...

 

 

#خدایی_خدا_مهربونه

#حامد_زمانی

#شهر_باران

 

 

۱ ۰
Parad ox
۰۶ مهر ۲۰:۳۷
الهی خیلی خیلی ممنونیم که حواست بهمون هست ....
واقعا خدا خیلی چیزا بهمون داده که باید شکرش رو بجا بیاریم ....
حتی نداده هاش هم از روی حکمتن و نعمت محسوب میشن :)
در پناه حق ....

پاسخ :

امدولله رب العالمین...:)
بله کاملا درسته...!
chefft.blog.ir 💞💕
۰۷ مهر ۱۸:۵۶
خیلی آهنگ قشنگی بود
مرسی🙏🙏

پاسخ :

خواهش میکنم...قابلی نداشت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان