خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امسال...!

سلام...

مثل اینکه امسال معلم ها خییلی دوست دارن کتاب و دفتر ما رو پاره کنن...!

هر معلمی از راه میرسه:

اینو بنویسی پاره میکنم

اینو ننویسی پاره میکنم..

بد بنویسی پاره مd;نم...

خوب بنویسی پاره میکنم...


چه گیییری افتادیماااا........................................

لحظاتتون پر از یاد خدا...


یا حسین...

۲ ۰
جناب منزوی
۱۱ مهر ۱۵:۴۸
واقعاً ؟

پاسخ :

متاسفانه...!
Parad ox
۱۱ مهر ۱۵:۴۸
:))))
در هر صورت پاره شدن حتمیه !

پاسخ :

خخخخ..:)))
خانم معلم
۱۲ مهر ۰۰:۰۸
خخخخخخخخخ من یادمه یکی از معلم هام دفترم رو پاره کرد 
هنوز که هنوزه بهش فحش می دم 
خودم الان دیگه معلم هستم سعی می کنم تو کلاس تذکر هم که می دم اسم نیارم که به کسیس بر نخوره چه برسه به این کارا :((
خدا بگم چه کارش نکنه حیف معلم خیلی بدی نبود ولی یه جاهایی خیلی قاطی داشت ://

پاسخ :

وای خداااا...!
چ معلم خوبی:)
پریسا سادات ..
۱۲ مهر ۰۹:۳۷
wooow
عجب عجب:|
می خوای چنتا کتاب زاپاس تو کیفت ببر:/

پاسخ :

دقیقا باید همین کارو کنم...!!


خخخخ...:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان