خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

بازهم خاطرات مدرسهـ...

سلام...

امروز زنگ اول زبان داشتیم که مکالمه کردیم ونمرمونو داد...

واما زنگ دوم...:

از دو سه روز پیش دارم واسه کنفرانس پودمان دوم "الکترونیک"کار میکنم...

درس اول هم یه قاب عکس کاردستی داشت که درست کردم واونقدر خوشگل شد«والبته عکس شهیدی که مدرسمون به اسمشونه رو توش گذاشتم»که معلممون برد واسه اینکه بذارن روی میز مدیر مدرسه...:)

بابام بهم درس داد وکاردستیش روهم درست کردم...

الحمدولله بابای من بلده وخععلی خوب تونستم درس رو توضیح بدم...

بچه های گروهمون دونه دونه ازم املای کلمه ها رو می پرسیدن که چجوری بخونن...و من هم دونه دونه بهشون می گفتم...:)

باید دوتا نقاشی هم پای تخته می کشیدم وتخته مون هم گچیه...

اونقدر خوشگل کشیدم که خودم باورم نمی شد اینو من کشیدم...!!


وقتی نشستم دونه،دونه بچه ها میگفتن آفرین،ماشاءالله،چ خوب کشیدی،چ خوشگل شدو...

من هم بسی ذوق نمودم:)))    خخخخ...

یه جعبه هم باید درست میکردیم که وقتی درشو باز میکنیم آهنگ بزنه و اونم درست کردم:)


زنگ آخر قرار بود معلم علوم بیاد وهممون هم درس خونده بودیم...ولی معلم مطالعات اومد که ما نه کتاب آورده بودیم ونه درس خونده بودیم...ونه حتی مشق هامونو نوشته بودیم...!!

کلی هم باهامون دعواکرد که چرادرس نخوندین...؟!


درس هم داد...!


پ ن:امسال اونقدر بهمون مشق میدن که وقت نمی کنیم درس بخونیم...:(


پ ن2:الان هم باید برم مشق بنویسم ودرس بخونم...


پ ن3:چقدر خوبه که آدم دوست های خوب داشته باشه...که مومن باشن،درس خون باشن و...

#پودمان_الکترونیک

#قاب_عکس

#نقاشی_ماهرانه

#درس_و_مشق

#دوستای_خوب:)


(چقدر هشتک...!)


خدارو شکر بابت همه ی داده ها ونداده هاش...

لحظاتتون مانوس با کلام خدا...


یاحسین...

۲ ۰
پاییز
۱۵ مهر ۱۸:۳۶
آخی...
خوشم نمیاد انقدر تکلیف بدن آدم از خوندن درسا باز بمونه
من بهت افتخار میکنم که درس میخونی قشنگِ من

پاسخ :

آره...
خعععلیییی حرص درارن..!

ممنون:)
Parad ox
۱۵ مهر ۲۰:۳۹
:)
چه خوب!
:)
اه ! مشق!
خیلی بده به یه دانش آموز هشتمی مشق میدن!!! 

پاسخ :

خخخخخ...

آره دقیقا...مسسسسخره س
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان