خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

خواننده

خواننده ی مورد علاقتون کیه؟!






#حامد_زمانی

#خواننده_ی_مورد_علاقه م

#ایستاده_ایم

۲ ۰
Parad ox
۱۸ مهر ۱۸:۵۱
 محسن ابراهیم زاده و حامد زمانی 
:)

پاسخ :

وااااقعاااا...؟!
فکر نمیکردم بتونم کسی رو پیدا کنم توی فضای مجازی که حامد زمانی رو تایید کنه...!!!!!
البته به غیر از خودم:)

من هم محسن ابراهیم زاده رو دوست دارم وآهنگ هاشون رو هم گوش میدم:)
پاییز
۱۹ مهر ۲۰:۵۱
آثارِ میلاد هارونی و حامد زمانی و دوست دارم.
اما اینکه بگم از خودِ خواننده هاشون هم خوشم میاد یا نه، خب زیاد نمیشناسمشون

پاسخ :

آره من هم از آثارشون خوشم میاد دیگه...:)
میلاد هارونی هم آثارقشنگی دارن...:)
دختری از جنس غرور....
۲۶ مهر ۲۰:۱۹
اولالا....

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان