خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امتحان...!

سلام...

فردا امتحان میان ترم ریاضی دارم...!


#دعا_دعا

#موفق_باشم

#موفق_باشید


روز و شبتون بی استرس و دلهره و پر از شادی...


یاعلی...

۵ ۰
بی نام
۰۹ آذر ۲۳:۳۶
موفق باشی عزیزم :)

پاسخ :

ممنون...
سلامت باشی...:)
پریسا سادات ..
۱۰ آذر ۱۸:۱۹
موفق باشی...!!
:)

پاسخ :

سلامت باشی..
همچنین...:)
ما جــــــــღــــــدہツ
۱۰ آذر ۲۰:۰۳
موفق  باشی رفیق:)

پاسخ :

ممنونم رفیق:)
آقای سر به هوا :)
۱۱ آذر ۰۷:۵۳
اخ گفتی...
منم پنجشنبه دارم؛/

پاسخ :

ان شاغءالله موفق باشید...
Parad ox
۱۴ آذر ۱۷:۴۲
با آرزوی نمره ی ۲۰ برای شما
( هرچند از نظر من این نمره هیچ تاثیری توی آینده تون نداره :) )

پاسخ :

ممنونم:)
به نظر من تاثیر داره چون خب بستگی به نمره م داره که بتونم به اهدافم برسم...
الان توی موقعی هستیم که آدمایی که درس نخوندن یعنی به هیچ دردی نمی خورن...!البته به نظر من این اشتباهه که اینطوری باشه ولی هست...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان