خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

قصه ها سرزمین اشباح نوشته ی دارن شان3

سلام...

جلد سوم از این مجموعه رو هم تموم کردم...

جلد سوم:دخمه خونین

پ ن:با پاییز مسابقه کتابخوانی گذاشتیم و هرکس درطور مرداد تعداد صفحات بیشتری خونده باشه اونیکی براش هدیه میخره:)

لحظاتتون پر از کتابای جذاب و دوست داشتنی...

#کتابخونی:)


یاعلی...


۸ ۰
کیم یاسى
۰۱ مرداد ۱۷:۵۱
:)

پاسخ :

:)
میم . الف
۰۱ مرداد ۲۲:۰۵
خوشبحالتون .. :'(

پاسخ :

چرا ناراحت حالا؟!
Parad ox
۰۱ مرداد ۲۳:۰۶
چه مسابقه ی جذابی ، رفقای ما مسابقه ی کم کتاب خوانی راه میندازن :)) هرکی کمتر بخونه برنده میشه !! 

پاسخ :

خخخخ:)))
خسته نباشین...:)))
اِدْموند ...
۰۱ مرداد ۲۳:۳۸
ایبل ایبل تا باشه از این مسابقه ها 
من نمی‌دونم چرا حس هیچیو ندارم 🙁🙁

پاسخ :

:)
عی بابااا...
شروع کنی حسش میاد^...^
میم . الف
۰۲ مرداد ۰۰:۱۰
چون بخاطر کنکور نمیتونم کتاب غیردرسی بخونم :(

پاسخ :

ای بابااا...
خدا کنه پس نتیجه بگیرین از این بی کتابی و کنکورتون رو خوب بدین😊
اِدْموند ...
۰۲ مرداد ۰۱:۵۱
ان شإالله
😊😊😊

پاسخ :

😊
دخترک زلال شهر ...
۰۲ مرداد ۱۵:۱۴
چه جذااااب :)
منم که همچنان دست و دلم نمیره سمت کتاب...

پاسخ :

عی باباا...
mohammad.j n.safavi
۰۴ مرداد ۲۲:۲۰
چه مسابقه خفنی:)
سعی کنید ببرید,شما میتونید ای پرتو خانم:))

پاسخ :

چشم ان شاءالله می برم😀
سعید بیگی
۰۵ مرداد ۱۲:۲۹
سلام ان شاءالله خوانا و نویسا باشید.

پاسخ :

خیلی ممنون😄
پریسا سادات ..
۰۵ مرداد ۲۰:۱۴
وااااای من عاشق کتابای دارن شان ام&_& خیلی دوسشون دارم
مجموعه سرزمین اشباحو خیلی عجیب غریب خودنم یعنی یه بار خواهرم از یه کتاب خونه آورده بود ، من یه چند صفشو خوندم، بعدا یه یه سال بعد سه جلد آخرو یعنی ده . یازده . دوازده رو خوندم، بعد از چند ماه هم توی کتابخونه یه سری از جلداش روگیر آوردم، به همه توصیه میکنم سعی کنن از جلد اول بخونن اونجوری خیلی بیشترم حال میده...*-*
مجموعه ی نبرد باشیاطین دارن شان هم بخون، اونم فوق العاده دوستش دارم و ده جلده:')

پاسخ :

خخخخ:)))
چ وضعی خوندیااا...0_0...:)))

آره منم جلد دومش رو نخونده رفته بودم جلد سوم ، یه جاهاییش رو متوجه نمیشدم....:/
ِ این مجموعه هه رو هم کتابخونه مون داره^...^
میخونمش ان شاءالله...:)
پریسا سادات ..
۰۶ مرداد ۱۵:۳۹
آهان یه کتاب دیگه هم داره دارن شان که فقط یه جلدشو خوندم، چهار جلدیه، اسمش ماجرای کرپسلی هه، همون که توی سرزمین اشباح هم هست...:)

پاسخ :

اِ...یه مجموعه دیگه درمورد کرپسلی؟!(همون شبحه؟؟!)
پریسا سادات ..
۰۷ مرداد ۱۹:۲۱
آره
البته اسمشو اشتباه گفتم، اسمش حماسه کرپسلیه:)))
همون شبحه

پاسخ :

اِ...چ باحال^...^
ان شاءالله که میخونم اگه کتابخونه مون داشت^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان