خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

ده کاری که قبل از مرگ باید انجام بدیم...

سلام...

برای این چالش اولا باید زمان تعیین کنن...اینکه چقدر نزدیک به مرگیم...

آیا اصلا نزدیک هستیم یا نه و اگر نزدیک به مرگ نیستیم پس خیلی کارها هم متفاوت میشه...

من نوشته م رو بر اساس مثلا یک سال مونده به مرگ نوشتم:

 

 

1_وصیتنامه می نویسم...

2_سعی میکنم اشتباهاتم رو تا حدودی جبران کنم...

3_اگر نماز قضایی دارم سعی می کنم که بخونمشون...

4_ با خواهرام و خانواده بیشتر خوش می گذرونم...

5_قرآن رو حفظ میکنم...

6_کتاب هایی که دوست دارم می خونم...

7_فیلم هایی که دوست دارم میبینم...

8_دعا میکنم مرگم عقب بیفته:/...

9_سعی میکنم کارای خالصانه انجام بدم که توشه ای برای آخرتم داشته باشم...

10_با دوستام میرم بیرون...

 

دعوت میکنم از:زلال و پاییز و هر کس که دوست داره در این چالش شرکت کنه:)

 

عمرتون طولانی، با برکت و مفید...

یاعلی...

 

 

 

 

۳ ۱
نیلو :)
۲۵ فروردين ۰۰:۵۶

انشالله عمر طولانی  داشته باشی 

پاسخ :

ممنونم:)
نیلو :)
۲۵ فروردين ۰۱:۰۱

انشالله عمر طولانی  داشته باشی 

پاسخ :

ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان