خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

کلاسورِ طلسم شده...:)

سلام...
همونطور که گفتم معلم های همه ی درسای مهم اجازه ی استفاده از کلاسور رو نمیدن...
اسم کلاسورمو گذاشتم کلاسور طلسم شده...!

اگه یادتون باشه گفته بودم روی کلاسورم رو آبجی دومی ربان دوزی کرده...وبازهم اگه یادتون باشه گفتم عکسشو میذارم...
ببخشید اینقدر دیییر دارم میذارم ولی بفرمایید:

با افتخااار:
همه ی خودکارها ایرانیَن:)))))))
(مارک کیان)

تصمیم گرفتم بجای اینکه همیشه همون تسبیح فیروزه ای (تسبیح ایستاده ها)رو دستم کنم،چند بار هم یه تسبیح صورتی دستم کنم:)))
یه تنوعی میشه...:)

پ ن:هنوز جامدادیم آماده نشده واگر هم آماده بشه باید آبجیمو ببینم که جامدادیمو بده (خیلی دوریم از هم)...

جمیعا موفق باشین (توی هر مقطع تحصیلی که هستین ویا هر کاری)...

یا حسین...
۱ ۰
پاییز
۰۶ مهر ۱۴:۱۶
مبارک باشه.
عکسش یه مقدار زرده...

پاسخ :

سلامت باشید...:)

آره...دوربینم خود به خود زرد کرد عکسو...
منم حالِ افکت گذاشتن نداشتم:)))
Parad ox
۰۶ مهر ۲۰:۳۹
:)
چقدر قشنگه :)
چه خوب :)
:)
ممنونیم :)

پاسخ :

چشماتون قشنگ میبینه...
آره...:)

خواهش میکنم:))
سارا سماواتی منفرد
۰۷ مهر ۲۰:۰۰
قشنگ شده کلاسورت ...

((-:

پاسخ :

ممنون...:)))
مهناز ...
۰۹ مهر ۱۱:۵۲
چه قشنگه کلاسورت.
دلم رفت.

پاسخ :

لطف داری...:)
چشمات قشنگ می بینه...
عزیزم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان