خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

عید غدیر...

سلام...

دیروز  بیدار که شدم مامانمینا رفته بودن واسه خرید وسایل الویه ی نذری:))

من وپاییز یکم خونه رو جمع وجور کردیم ومامانمینا اومدن...

خلاصه که الویه رودرست کردیم وریختیمشون توی نون ها...


ظهر باید میرفتیم خونه ی آبجی دومی چون شوهرش سیّده:))

شب هم خونه  داییمینا دعوت بودیم واسه شام...


خلاصه که ساندویچ ها آماده شدن ومن وپاییز تا مامانینا آماده بشن رفتیم که جلوی حسینیه ی سر کوچمون نذری بدیم...

توراه هم هرکی رو دیدیم بهش دادیم:))

واییی که از ذوق مردم واسه ساندویچ ها چقددرر خوشحال شدیم:))


تموم شد ورفتیم خونه ی آبجیمینا وازشون عیدی هم گرفتیمشکلک متحرک تشویق

بعد از اون هم رفتیم خونه ی استاد مامانمینا...چقدددرررر آدم با ایمان ونورانی بودن:))از ایشون هم عیدی گرفتیم...


شب واسه ی شام رفتیم خونه ی داییمینا ...

اتفاق خاصی نیفتاد ولی همین که اون جمع رو دوست داشته باشی خوش میگذره بهت:))

این داییمو +خوانوادش دوست دارم وهمیشه از دیدنشون خوشحال میشم:))


خدا رو بابت همه ی روزا وشب هاش شکر:))

روز وشبتون عااالی...

یاعلی...

۳ ۰
محـ ـمد
۱۰ شهریور ۰۰:۱۱
سلام

خدا میدونه من همش تو این فکر بودم که خدایاا عَلَویه ی نذری چی میتونه باااشه.. نگو الویه منظورتون بوده.. :))

خداروشکر که شما اینطور هستین.. منظورم از نظر اتفاقات زندگی و اعتقادات و اینهاست.. آدم گاهی وقتا دلش میگیره مثلا پیش خودش فکر میکنه جامعه خیلی بد شده (که البته هست) میتونه بیاد اینجارو بخونه..

ان شاء الله همیشه محبت اهل بیت توی دلتون باشه..

التماس دعا
در پناه خدا

پاسخ :

ممنون...
اشتباه رو هم درست کردم...
ان شاءالله...
محتاجیم به دعا...
محـ ـمد
۱۰ شهریور ۲۱:۰۱
ببخشید من قصد جسارت نداشتم.. منظورم این نبود که اشتباهی بوده.. گفتم شاید همینطوری نوشته بودین...

در پناه خدا

پاسخ :

خواهش میکنم...اتفاقا لطف کردین که گفتین...
بی نام
۱۰ شهریور ۲۳:۴۷
چه شکلک های خوشگلی داری😊
معلومه که روز فوق العاده ای داشتی مخصوصا که کلی هم عیدی گرفتی... خوش بحالت :)

پاسخ :

خواهش میکنم...
آره الحمدولله روز خوبی بود:))
اقلیما ...
۱۱ شهریور ۰۶:۳۶
واقعا الویه نذری هم هست؟!
به به ،دلم خواست⁦^_^⁩

پاسخ :

ان شاءالله تو هم بگیری:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان