خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

راحت شد...:(((

بسمه تعالی...

خبر رو که شنیدم کل دنیام تیره و تار شد...انگار جهان یه لحظه وایساد که من بتونم خبر رو درک کنم...
مامانم گریه میکرد...
تموم جهان هم انگار با من شروع به گریه کرد...

عموی چهل ساله م به دلیل سرطان دستگاه گوارشی فوت کرد...
خیییلی درد کشید...از سال تحویل سال 1397 تا الان درد کشید...

شده بود پوست و استخون...
از همه ی ده تا عموی دیگه م بیشتر دوسش داشتم...

توی ذهنم تموم خاطراتم رژه می رفتن...
و این خاطره از همه پر رنگ تر...:
قبل از اینکه عمل کنه و روده شو بردارن رفته بودم عیادتش...تو دوران شیمی درمانی بود...بهم گفت :تو خاندان ما تو از همه خوشگل تری...چهره ت به خودم رفته...
اونموقع خندیدم...اما الان بهش فکر میکنم و مثل ابر بهار اشک میریزم...
بهش فکر میکنم و یه نگاه به چهره ی پر اشکم توی آینه می اندازم...مطمئنا منظورش این حالتم نبود...!


پ.ن:به همه ی کسایی که تازه عزیزی رو از دست دادن یا خیلی وقت ها تسلیت میگم...
پ ن2:لطفا فاتحه فراموش نشه...ممنون...

روز و شبتون از غم دور...
یاعلی...
۳ ۰
من و ...
۲۵ خرداد ۱۶:۰۲
خدا رحمتشون کنه
روحشون قرین آرامش

پاسخ :

ممنون...ان شاءالله...
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
مشتاقٌ الیه
۲۵ خرداد ۱۶:۲۰
تسلیت میگم.  روحشون در آغوش خدا

پاسخ :

تشکر...ان شاءالله...
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
بهار ...
۲۵ خرداد ۱۶:۲۶
آخی روحشون شاد خدا بهتون صبر بده

پاسخ :

خیلی ممنون...
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
bahar :)
۲۵ خرداد ۱۶:۴۴
تسلیت می گم 😔

پاسخ :

متشکرم...
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
آرام :)
۲۵ خرداد ۲۱:۲۶
تسلیت میگم عزیزم 

پاسخ :

ممنونم...
اقلیما ...
۲۶ خرداد ۰۰:۳۳
خدا رحمتشون کنه
تسلیت میگم عزیزم:(((

پاسخ :

ممنونم...
خدا رفتگان شما رو هم  بیامرزه...
دخترک زلال شهر ...
۲۶ خرداد ۱۱:۰۷
تسلیت میگم، انشاالله دیگه غم سخت نبینی...
(روحشون شاد) 
 

پاسخ :

ممنونم جانا...
ان شاءالله تو هم هیچ وقت غم و سختی نبینی...
یک مرد!
۲۶ خرداد ۱۲:۳۴
خدا رحمتشون کنه

واقعا عزیز از دست دادن خیلی سخته ...

خدا به بچه هاش و مادر پدرش اگه زنده ن صبر بده

پاسخ :

متشکر...
بله خیلی سخته...
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
مادرشون زنده ن ولی خودشون ازدواج نکرده بودن...
فرشته ی روی زمین
۲۶ خرداد ۲۰:۳۰
تسلیت میگم
روحشون شاد...

پاسخ :

متشکرم...
روح رفتگان شما هم شاد ان شاءالله...
مهدی محمدبیگی
۰۲ تیر ۰۰:۰۸

سلام.

تسلیت می گم.

مرگ در اثر بیماری و درد رو در یکی از عزیزانم دیدم و کمی درک تون

 می کنم.

پاسخ :

سلام...
ممنون...
خدا بیامرزدشون...واقعا عزیز از دست دادن خیلی سخته...:(
Parad ox
۰۲ تیر ۱۹:۲۳
خدارحمتشون کنه ... 

پاسخ :

خیلی ممنونم...
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان