خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

حوصله م سر رفتهـ...:/

نمیدونم چرا قبل از اینکه تعطیل شیم همه ی فیلما و کتابا میگن بیا منو ببین و بخون ولی وقتی تعطیل میشی همه میرن کنار...:/

عاخه این چ وضعشه؟!
چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟!

پ ن:می خوام رمان بخونم...شاد باشه آخرش هم غمگین تموم نشه...
لطفا پیشنهاد کنین^...^

#حوصله های سر رفته:/
#فیلم_کتاب_نقاشی_خواب...:/

روز و شبتون سرشار از آرامش و وقتتون پربرکت...

یاعلی...
۶ ۰
جَوونِ تنها
۰۴ تیر ۱۳:۳۷
آره تعطیلی که میرسه اینطوری میشه!! چرا واقعا اینطوری میشه!؟ همه چی تو دنیا برعکسه!

پاسخ :

هعی...
واقعا...:/
پریسا سادات ..
۰۴ تیر ۱۳:۴۹
من موقع امتحانا یه رمان 500 صفحه ای خوندم  الان هیچی ولی:|
نمیدونم واقعا چه حکمتی توشه
خخخخخ
:)

پاسخ :

ای بابا...
هیچکی نمیدونه جانم:)
😂مهسا😂 اا
۰۴ تیر ۱۶:۳۰
در همسایگی گودزیلا
باورم کن 
هوس
رمانای هما پوراصفهانی خیلی خوبه مخصوصا قرار نبود 
من چن ساله رمان نخوندم اینا هم قدیمیه فک کنم خوندیشون دوتای اولی خنده داره 

پاسخ :

نه نخوندم😊
ممنون از پیشنهاد❤
یکی از دوستان قبلا درهمسایگی گودزیلا رو پیشنهاد کرده بود...ان شاءالله که می خونمشون😊
فاطمه ...
۰۴ تیر ۱۹:۰۸
رمان برای من بخون. برای من بمون

پاسخ :

جلد دومش هم کتاب صدای بارون عطر نفسات...
فوق العاده ست...خوندمش^...^
نار تی تی
۰۴ تیر ۲۱:۱۵

کلا خیلی مریضی بدیه :)))

اینکه تو یه زمان بیخودی یه کار بیخودی انجام بدی :/

بعد که تموم شد بگی اه ایناااا رو که الان تعطیلم چرا انجام نمیتونم بدم :/

هی منممممم به همین درد کار بیخودی تو زمان بیخودی دچار شدم :/

بده

پاسخ :

واقعا خیلی بده...
خدا به هممون صبر بده😁
دخترک زلال شهر ...
۰۵ تیر ۱۴:۲۲
واااااای دقیقا نه قبل امتحانا که همه کتابا رو میخواستم یه روزه تموم کنم نه الان که حوصله ندارم اصلا بخوص برای کتاب...
+یه کتاب دارم ماجرا های خانم شارلوت قیبلا میخونم یه جاییش خیلی گریه میکردم ولی نمیدونم الانم جذابه یا نه... 

پاسخ :

آخیی..
فردا بیار کلاس بده بهم😊
Parad ox
۰۵ تیر ۱۹:۰۵
:)) و عجب اتفاق عجیبیه این اتفاق !!

پاسخ :

هعییی...بله...:/
میم عین
۰۵ تیر ۲۰:۴۸
فقط خواب ... :)

پاسخ :

واقعا همینطوره^...^
بهار ...
۰۵ تیر ۲۱:۴۷
پادشاه گدا و راز شادمانی. خیلی قشنگ بود

پاسخ :

ممنونم😊
مهدی محمدبیگی
۰۶ تیر ۱۸:۴۵

سلام

 من برعکس شما از زمان تعطیلی تا الان کلی فیلم نگاه کردم توی 30 روز 50 قسمت فیلم بازی تاج و تخت و نگاه کردم

اما درباره ی ساعات بعدی با خواب موافقم

پاسخ :

به به...پس خوب از وقتتون استفاده کردین:)
خیلی هم عالی....
وقتتون پر برکت باشه ان شاءالله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان