خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

پنجشنبه مدرسه رفتن خز است...:/

سلام...

چ خز...

پنجشنبه کلاس فوق العاده ریاضی داریم...:/

تا شش هفته...

به خزیَتِش پی بردید؟!

البته خدارو صد هزار مرتبه شکر که معلممون رو دوست دارم...وگرنه کلاسمون اصلا قابل تحمل نبود برام...:|

 

پ.ن:چند روز پیش افتادم زمین و دستم از کتف برگشت...

خدارو شکر الان خیلی بهترم...

البته همون شب اول خوب بودمااا...ولی صبح روز بعدش که بیدار شدم بدجووور گرفته بود ...

 

پ.ن2:شما هم از انشا نوشتن بدتون میاد؟

 

پ.ن3:به نظرتون من چه رنگیم؟

 

 

ذهنتون پر از رنگ های شاد...

 

یاعلی...

۷ ۰
کژال ..
۱۵ آبان ۲۱:۰۷

من عاشق انشا نوشتن بودم :)) همیشه هم معلم میگفت فلانی تموم شد‌ی؟اگه میگفتم آره میگفت باشه پس اول تو بخون بعدش بقیه میخونن:)))) 

پاسخ :

عاخییی...:)
چ جالب^...^
بهار ...
۱۵ آبان ۲۱:۲۲

فردا مدیر و معاون و دو تا از همکارام مرخصین فقط من میرم یکی از همکارا و دوربینا😑 درجه خریت رو رسوندم؟

ای وای یعنی الان کتفت تو گچه؟

تو فیروزه ایی هستی برای من

پاسخ :

عی بابا...:/ آره کاملا رسوندی...:|
نه بابا...اونقدرا هم جدی نبود مساله ش...:)
خدا رو شکر الان خیلی بهترم...تقریبا خوب شدم:)

عاخییی...رنگ فیروزه ای هم دوس:)
نیلو :)
۱۵ آبان ۲۱:۲۲

ریاضی عشق عشق .....کیف دنیا بکن 

پاسخ :

چشم چشم...:))
فاطمه ...
۱۵ آبان ۲۱:۲۷

آرهههههه واقعا خیلی بده

چه خوبه که حالت خوبه ، مواظب خودت باش

آره منم از انشا نوشتن بدم میاد خیلیییییی

رنگ : صورتی

پاسخ :

:)
چشم مراقبم^...^
:/

دوست دارم صورتی رو...:)
عرفان ...
۱۵ آبان ۲۲:۲۶

از ریاضی بدم میاد، از انشا خوشم میاد

پاسخ :

:))))
دقیقا برعکس من...چ جالب:)))
Dark Angel
۱۶ آبان ۱۶:۵۳

فکر میکنم که سبز یا کرمی باشی

پاسخ :

:)
چ جالب:)))
مهناز ...
۲۰ آبان ۱۱:۵۷

ان شاالله که کتفت تا الان بهتر شده باشه.

برای من سبزی پرتو جان.

پاسخ :

آره عزیزم خوبه خوبم الحمدلله:)
^...^
دخترک زلال شهر ...
۲۱ آبان ۱۷:۴۲

نه انشااااا دوستتتت:)

تو سبز ابی ترین ادم دنیایی:)

الان بهتری دخترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

تو که بعله...میدونم چقدر انشا دوست داری:)
سبزآبی دوس:)
آره الحمدلله عزیزم:)
خوبم^...^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان