خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

معلمی که به خود غره شد...

سلام...

اول نوشت:عیدتون مبارک:)

و اما بعد...:

ما یه معلم مطالعات داریم که هروقت امتحانی میگیره یا درس میپرسه خیلی به این تاکید داره که:من نمره هاتونو خیلی با دقت می ذارم...اعتراض قبول نمیکنم...

امروز از من درس پرسید و الکی ازم2 نمره کم کرد چون از من و چند نفر دیگه باهم پرسید و یکی شون نخونده بود، من و با اون اشتباه گرفت...:/

اول سال که اومد گفت من 26 سالمه و منم خدارو شکر کردم که حداقل جوونه و واسه نمره دادن درکمون میکنه...و اینکه حوصله ش بیشتر از معلمای سن بالا تره...

ولی خعععلی رو مخه...:/

بهش میگم اشتباه دادی نمره مو میگه با من بحث نکن...:|

 

پ.ن:امروز مدرسه مون پیکسل فانتزی تک شاخ دادن:)

 

روز و شبتون بی ناراحتی...

 

یاحسن...

۵ ۰
دخترک زلال شهر ...
۲۲ آبان ۲۰:۱۲

سلام:)

عید شما هم مبارک گوگولی:)

چه معلم رو مخی-_-معلم علوم مام 26 سالشه ولی خیلی ارفاق میکنه :)

 

پ ن :مدرسه ما زدن پیکسل ممنوعه ...

قوانین...

 

یا حسن:)

پاسخ :

ممنون^...^

اوهوم...عاخییی...چ معلم خوبی:)

:/ چ خز...

:)
بهار ...
۲۲ آبان ۲۰:۵۶

دم مدرستون گرم❤

پاسخ :

گرم گرم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان