خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

نامه به هری پاتر

هری عزیزم سلام...

چه شب هایی که تا ساعت 5_6 صبح با تو بیدار بودم...چه استرس هایی که که در مسابقات مدرسه هاگوارتز داشتم و وقتی پروفسور اسنیپ رو درحال ورد خوندن میدیدم استرسم بیشتر می شد:)

چه روز هایی که در کنار امتحان ترم، فیلم " هری پاتر " رو میدیدم! وقت می گذاشتم که نیم ساعت هری ببینم و بعد درس بخونم و چه نیم ساعت هایی که یک ساعت شد^...^

چه خاطراتی که با آهنگ پرهیجانت دارم heart

و خاطره از خیلی چیزهای دیگر:

خاطره از: پروفسور دامبلدور، از "اسمش رو نبر" ، از "رون" و "هرمیون"، از راه پله های متحرک، ماجراجویی های فراااوونت:) و خاطره از سنگ جادو و تالار اسرار و یادگاران مرگ...

 

چه گریه ها که نکردم برای مرگ پروفسور دامبلدور و مرگ کوتاه تو...و تپش قلبم از خوشحالیِ زنده بودنت چه حس خوبی داشت...heart

تمام ورد هایت را در دفترچه ی کوچک مخفی ام با کاربرد هایشان نوشته بودم:)

و چه تمرین ها که با چوب خطاطی برای درهوا نگه داشتن اجسام می کردم^...^

تو به من شجاعت و دوستی یاد دادی...شجاعت را با ماجراجویی هایت و دوستی را با محافظت از دوست هایت:)

ممنون بابت خاطره هاsmiley

دریافت (آهنگ هری )

دوست دارت:پرتو^...^

 

 

با تشکر از آقا گل بابت شروع چالش و از پاییز عزیزم برای دعوت:)

 

پ.ن:چه ترقه هایی...بمب میترکونن رسما...:|

 

سلامتیتون حفظ...

 

یاعلی...

۷ ۱
شاسوسا ..
۲۷ اسفند ۱۹:۴۸

تا همین الان از هری پاتر بدم میومد.

ولی خب تعریفای زیادی ازش شنیدم.

مثه اینکه باید یه سر به کتاباش بزنم و تجدید نظر کنم.

پاسخ :

آره خیلی جذابه^...^
پریسا سادات ..
۲۸ اسفند ۱۷:۳۷

واااای خیلی قشنگ بود*-*

من عاشششققققق هری ام

دلم تنگ شد براش یهو

منتظر فیلم فرزند نفرین شده ام...

فرزند نفرین شده رو خوندی؟؟؟

پاسخ :

آره خیلی عشقه:)
نه نخوندم...
کتابه؟
نویسنده ش کیه؟
مجموعه س؟
بی نام
۲۹ اسفند ۱۰:۴۷

منم عاشق این فیلم بودم البته فقط بخاطر پروفسور اسنیپ :) هنوزم گهگاهی یواشکی تماشا میکنم اینو... اخه از سن ما گذشته دیگه :)

پاسخ :

عاخییی...
هری به نظر من از سن هیچکی نمی گذره...من دارم برای بار دوم با خواهرِ 22 ساله م میبینم^...^
پریسا سادات ..
۰۳ فروردين ۰۲:۵۳

هری پاتر وفرزند نفرین شده

آخرین جلد کتاب هری پاتره:))

پاسخ :

^...^

قاسم صفایی نژاد
۰۴ فروردين ۰۹:۵۶

دقایقی از فیلمش رو بیشتر ندیدم. اصلا برام جذاب نبود. برعکس کتابش که خیلی روان بود و دو جلدش رو سریع خوندم. به نظرم کتابش از فیلمش بهتره. کتابش هم خوندید؟

پاسخ :

خیلی تعریف کتابش رو شنیدم...می خوام بخونم اما فعلا که نشد...ان شاءالله می خونمشون توی برنامه م هست^...^
خواهرم هم کتابش رو خونده و هم فیلمش رو برای بار سوم داره میبینه و به نظرش کتابش بهتره چون یک سری جزئیات رو توی کتابش گفته و توی فیلمش حذف کرده و حتی نقش "جین ویزلی"خیلی توی کتابش پررنگ تره:)
دخترک زلال شهر ...
۱۰ فروردين ۰۳:۳۵

و من بعد غیبت طولانیم اولین نظر رو برای تو میزارم...

هری واقعا خوبه اما مامانم برای اینکه من همینجوری هم خیلی خیالاتی و رویایی ام نذاشتن از چهار به بعدش رو ببینم البته چند باری یواشکی پنجو شروع کردم ولی عذاب وجدان دلم بیشتر از یه ربع اذیتم نمیکرد چون پشیمون میشدم از دیدنش:)

پاسخ :

چه عجبببب زلاااالللل....0_0

خخخ:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان