خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

یه سوال!

از همتون یه سوال دارم:

شما وقتی ستاره ی وبی روشن میشه فقط مطلب آخرشو میبینین؟

چرا نمیزنین رو لینک که اونایی که اخیرا گذاشتم رو ببینین؟

۵ ۲
سین دال
۲۹ خرداد ۰۰:۴۴

من هم حرصم می گرفت چون با فاصله ی زمانی کم پست می زاشتم و عملا دیده نمیشد

ولی الان وب هایی که دنبال می کنم تعدادشون خیلی زیاد شده و بعضی از ستاره ها رو اصلا بدون خوندن پست خاموش می کنم (انگار اگه اونجا بمونه ضرری بهم میرسونه :/ )

آدم دلش هم نمیاد محدود کنه این وب ها رو ولی نمی تونه تک تک بره پست های قبلی اشون رو هم ببینه

پاسخ :

خیلی موافقم:)
سین دال
۲۹ خرداد ۰۱:۰۵

البته بگم ها بعدا میرم میخونمش حتما

 

سوءتفاهم پیش نیاد

پاسخ :

آفرین...کف مرتب...(سالن با شوق و اشتیاق کف میزند)


+نیومد:)
شی‍ ‍فته
۲۹ خرداد ۱۲:۱۹

ولی من میزنم رو آدرس معمولا که بقیه پستارم بخونم:)

پاسخ :

تو فوق العاده ای:)
بهت افتخار میکنم و ممنون^...^
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۳۱ خرداد ۱۰:۳۲

همونم حوصلم نمیشه ببینم

من الان 418تا ستاره دارم

پاسخ :

:/
یا خدا0_0
دخترک زلال شهر ...
۰۲ تیر ۲۰:۵۵

اگه وقتشو داشتم تند تند به وب سر میزدم و تمام مطالبو میخو نم ولی چون مشغله ها زیاده همون هفته یه بار که سر میزنم اخرین مطلب رو نگاه میکنم :)

 

البته بعضی مواقع پیش اومده چند تا مطلب قبل رو هم نگاه کنم...

پاسخ :

آفرین:)
همه دارن برات دست میزنن^...^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان