خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

اگر قرنطینگاری بود...

سلام...

به شدت دلم برای چالش قرنطینگاری تنگ شده...

خیلی دردناکه که تموم شد...

 

اگه یه دور دیگه با همون موضوع ها باشه من ابر ها و انتخاب عکاسم رو گرفتم:)

 

ابر ها:

 

 

انتخاب عکاس:

 

 

اعتراف میکنم اگه این چالش نبود عکس های قشنگی نمی تونستم بگیرم...یا شاید به خودم اعتماد نداشتم و تلاش هم نمی کردم...

الحمدلله که همچین چالشی به وجود اومد و خدا به مسبب هاش خیر بده...:)

 

پ.ن:دلم برای پیاده روی اربعین کربلا تنگ شده...برای مرز مهران، برای خاک توی راه، برای دیدن ضریح، برای حس غربت کرب بلا...اللهم الرزقنا...

 

استعداد هاتون شکوفا...

 

یاعلی...

۱۲ ۰
Melody
۱۵ مرداد ۰۹:۱۰

کیه که دلش برای پیاده روی اربعین، برای موکب ها، برای خاک و تربت کربلا، برای آقا امام حسین ع، برای پا گذاشتن به صحنه عاشورا ، تنگ نشه... دیوانه کننده است اگر امسال نشود😓

استعداد هاتون شکوفا دعای قشنگی بود سپاس☺️

پاسخ :

آره واقعا...
:)
پاییز .....
۱۵ مرداد ۱۱:۰۸

وای منم به شدت دلتنگ قرنطینگاری ام. کاش ی چالش این مدلی شرکت کنیم باز

خیلی هم چیزای جدید یاد گرفتیم

پاسخ :

آره...هم استعدادمون شکوفا شد و هم اصطلاح هاشو یاد گرفتیم:)
عاشق بارون... ⠀
۱۵ مرداد ۲۱:۱۳

حالا حتماً نباید چالش باشه که! هر بار آخر پست‌هات یه عکس بذار ما هم ببینیم! :)) فقط حجمشون رو کم کن! :)

پاسخ :

آره خب:)
ممنونم:)

آدرس وبتو ندارم، میشه لطف کنی و بفرستی برام؟
free bird
۱۶ مرداد ۰۰:۴۴

سلام :)

ابر‌هاتون چه زیباست :)

شبیه بوم نقاشی با رنگ‌روغن شده...خیلی قشنگه D:

پاسخ :

چه توصیف قشنگی:)ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان