خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

تولدم

همیشه وقتی نزدیک تولدم میشد حس میکردم تولد فوق العاده ای خواهم داشت، حس میکردم همه به فکرمن، شاید حتی برنامه سورپرایز کردنمو داشته باشن، اما امسال قضیه متفاوت شده...

نمیدونم چی باعث این اتفاق شده، شاید حس میکنم از اطرافیانم دور شدم، اما حس میکنم امسال شاید خیلیا حواسشون نباشه...شاید خیلیا فراموش کنن، شاید حتی کسایی که من اونها رو هنوز دوست خودم میدونم فراموشم کرده باشن، شاید تو رودربایستی گیر کنن و یه هدیه ای برای انجام وظیفه ای که وظیفه نیست واقعا بدن.

من تو تولد ها و سورپرایز های اکیپ دوستی مون بودم...به خیلیاشون هدیه دادم، اما ازشون هدیه...نگرفتم! هدیه ندادم که بگیرم واقعا، ولی اینکه حتی تبریک درست و حسابی بهم نگن تو تولدم دیگه ناراحت کننده ست، همه ی اکیپ رو تو تولداشون سورپرایز کردن اما اولین تولد من اوایل کرونا بود و از همون موقع تولدم فراموش شد...

از اول اسفند دارم فکر میکنم این تولدم یعنی چند نفر براشون مهمه؟

همسرم که خب قاعدتا باید براش مهم باشه🤨😂

 

 

شاید خوبه که اینجوری فکر کنم، چون اگر بخوان برنامه ای داشته باشن وااااقعا انتظارشو ندارم😌😂

 

 

#عکس_هایم

💐photographer:parto💐

 

تولدهاتون فووووق العاده💐❤

 

یاعلی مدد...

۶ ۰
پاییز .....
۱۳ اسفند ۰۳:۴۹

نه ما همه یادمون رفته.... :))

من ک اصلا نمیدونم:)) 

پاسخ :

😕😂😂😂
محسن رحمانی
۱۴ اسفند ۱۰:۱۴

سلام 

تولدتون مبارک.

پاسخ :

سلام، متشکرم
بهار ...
۱۵ اسفند ۲۲:۴۳

تو این مدت ازدواج کردی؟ یادمه مجرد بودی!

مبارکه

هم ازدواجت هم تولدت

خیلی خیلی زیاد

پاسخ :

بله😁
ممنونم😍😍😍😍😍
بی نام
۲۱ اسفند ۱۳:۳۳

مبارک باشه تولدت :)

 

کی ازدواج کردی دختر؟! تو که کوچولو بودی!! :)))

بابت ازدواجت هم تبریک میگم!! ایشالله خوشبخت بشی :)

پاسخ :

ممنونم❤
😁😁😁

خیلی متشکرم💐
همچنین
بهار ...
۲۳ اسفند ۲۳:۲۶

مبارکههه🌹🌹🌹

پاسخ :

ممنونمممممم💐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان