خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

حرم حضرت عبدالعظیم

من وقتی بچه بودم با خانواده می رفتیم حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام،  حتی بعضا فامیل وقتی از شهرستان میومدن تهران خیلی دوست داشتن که برن زیارت و باهم می رفتیم.

حتی جشن تکلیفم هم از طرف مدرسه، حرم حضرت بود.

همه جای حرم رو میشناسم و این حس خوبی بهم میده⚘

حتی همه ی خواهرا و خودم تو جلسات اولیه آشنایی قبل ازدواج صحبت تو صحن حرم حضرت عبدالعظیم رو داشتیم.

وقتی میام حرم هم خیلی حس خوبی داره در جوار حضرت و هم یه عالمه خاطره برام زنده میشه❤

 

دریافت

 

شهرری، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، دعاگوی همتون هستم❤💐

 

زیارت قسمتتون...

 

یا علی مدد...

۵ ۰
پرتو
۲۰ اسفند ۰۲:۰۰

الان هم یه کبوتر همینجوری تو فضای حرم پرواز میکنه😁

محسن رحمانی
۲۰ اسفند ۰۹:۱۸

سلام قبول باشه.

پاسخ :

علیکم السلام، متشکرم
پاییز .....
۲۱ اسفند ۱۷:۴۰

فرمت عکس صحیح نیست به طور عادی باز نمیشه. باید بریم ویرایش کنیم فرمت و درست کنیم و اینها... 

برا من بازش نکرد. 

 

 

زیارتت قبول

پاسخ :

نمیدونم چیکار کنم درست شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان