خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

ورزش

یه مدته که باشگاه نمیرم، حتی تو خونه هم ورزش نمیکنم.

از اونجایی که از بچگی باشگاه میرفتم، این وقفه خیلی موجب شده که مشکلات مختلف پیدا کنم، هم مشکلات جسمی(البته نه جدی، در این حد که زود بدنم عکس العمل نشون میده) هم مشکلات روحی و...

حتی حس میکنم تازگی دارم لوس میشم، زود ناراحت میشم و اینا.

مشکلات روحی هم که اصلا احساس افسردگی میکنم. البته بعید میدونم واقعا افسرده شده باشم، ولی احساسش رو دارم.

سعی کردم تا یه مدت باشگاهمو برم حتی تو کرونا و اینها اما از وقتی هی تعطیل شد و باز شد و تعطیل شد و... همّتم کم شد، به خاطر همین منتظر موندم این شرایط سروسامون بگیره و بعد برم.

الان خیلی دوست دارم برم و امیدوارم دوباره تنبلی نکنم!

 

همّتتون زیاد...

وقتتون پر برکت...

 

یاعلی مدد

۴ ۰
پاییز .....
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۱۲

منم میخواستم بعد ماه مبارک برم باشگاه. یه ورزش جدید.

که این اتفاقا افتاد

و منتفی شد :))) 

پاسخ :

تا باشه از این منتفی شدنا😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان