خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

افراد دوست داشتنی:)

سلام.

خیلی وقت ها خواستم وبلاگ نویسی رو ول کنم و به خیلی جاهای دیگه که دارم بپردازم و اونجاها مطلب بذارم، اما به دلایلی این کارو نکردم.

یکی اینکه فضای وب به نظرم از هرجای دیگه ای گرم و صمیمی تره و من فضای وبلاگ رو از اینستاگرام و... بیشتر دوست دارم(البته سبک هاشون متفاوته ولی این نظر کلی منه)

یه دلیل دیگه هم دوستان عزیز و ارزشمندیه که اینجا دارم، جنس دوستی های وبلاگ با همه جا فرق داره، و من دوستانی که اینجا دارم رو دوست دارم، هرکسی که توی وبش هر از چندی نظر بذارم یعنی برام ارزشمنده که مطلبش رو خوندم، چون معمولا مطالب رو نمیخونم🤦🏻‍♀️😢

اول مطلب بالا رو گفتم که اگر کسی رو نام نبردم فکر نکنه که برام ارزشمند نیست😁

مثلا اقلیما ، (پاییز رو که دیگه نیازی نیست بنویسم😂)، دیوانه🌿  ،  مهناز ❤❤

ممنونم که هستین و بهم انگیزه میدین🌿💐

 

ذهن و دلتون با انگیزه...

 

یاعلی مدد...

۶ ۰
اقلیما ...
۲۰ خرداد ۱۲:۱۱

سلام عزیز دلم😍

اصلا هر جا بریم باز بازگشت ما بسوی وبه😅

اینجا تنها جاییه که میشه راحت از خودت بنویسی... هرچی میریم باز دلتنگ میشیم...حتی اگه ننویسیم هم بازم بقیه رو میخونیم...

 

فدای محبتت عزیزم، منم همیشه میخونمت و برام مهمی 😍😘😘

پاسخ :

😍😍😍😘😘😘
پاییز .
۲۰ خرداد ۱۶:۴۷

قربونت:))

 

ممنون ک با اینکه نیازی نیست منو بنویسی باز ذکر کردی اسممو. 

پاسخ :

خواهش میکنم گل😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان