خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

دل شکسته...💔

وقتی میرم زیارت، اول به مشکلاتم فکر میکنم و با مولا درددل میکنم... وقتی یک فردی رو میبینم که عمییییقا گریه میکنه، حالش بده، ناراحته، بیماره و... فکر میکنم درسته که من مشکل دارم، همه مشکل داریم، اما این بنده خدا انگار دل شکسته تره، یا مشکلش بیشتره، یا دل نازک تره یا هرچی...

خدا مشکلات همه رو خودش حل کنه ان شاءالله ❤

 

زندگی تون روی روال...

یا علی مدد...

۸ ۰
لوک خوش شانس
۱۲ مرداد ۰۱:۵۲

امیدوارم مشکلات همه حل شه 

پاسخ :

ان شاءالله 

+خوب هستین؟ خیلی وقته اینورا نبودید
لوک خوش شانس
۱۵ مرداد ۱۱:۱۸

ممنون شما خوبی؟  

کلا کمتر ب وبلاگ سر میزنم حسش نی زیاد😅

پاسخ :

ممنونم
منم همینطور😊
خیلی از دوستان رفتن، یه مقدار فضای دلتنگ کننده ای شده.
لوک خوش شانس
۲۷ شهریور ۰۹:۲۹

اره دقیقا 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان