خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امروز پایان امتحانات:)))))

سلاااام...


امروز1397/3/24...


بالاخره امتحانا...تمووووم شد:))))))))))))))))))))))))))))))

خب خدارو شکرر خیلی خوشحالم...


یک عاااالمه کار می تونم بکنم که وقتمو پر می کنه...

کلی نشستم لیست کار هایی رو که می تونم انجام بدم  نوشتم باور کنید آخرش هم می شینم  گوشه ی اتاق می گم حالا چی کار کنم حوصلم سر رفت...


الان این خاطره رو توی این جای دوست داشتنی می نویسم وبعدش می رم ومجموعه کتابی رو که شروع کردم تموم می کنم:))

مجموعه ی "بچه های بد شانس"از" لمونی اسنیکت" توصیه می کنم بخونیدش..

من جلد یکی مونده به آخرشم ویه مجموعه ی 13جلدیه!!:)

از حالا دیگه می تونم یه عااالمه کار غیر درس کنم،و توی وبم خاطره هی بیشتری بنویسم ان شاءالله...

من می رم که به کارای غیر درسیم برسم:)))))


#لحظاتتون_پراز_عطرو_یاد_خدا...

۱ ۰
پاییز
۲۹ خرداد ۰۰:۵۶
انجامشون که دادی میتونی دونه دونه جلوشون برا خودت شکلک بکشی...
کلی کار جدید هم میاد به ذهنت!
البته کلاس های تابستونی مون ک شروع شه اونقدرام وقت اضافه نداری که بیکار بشی و فکر کنی که حالا چی کار کنم!

پاسخ :

ممنون بابت نظرت:)))
پسته خانوم
۰۶ تیر ۱۹:۲۰
سه بار خوندمش
و هنوز دارم کتاباش رو
؛)

پاسخ :

واااای چ جالب:))

پس خیلی کتاب خونید:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان