خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

کتااااب خونی...

سلام...

از موقعی که تعطیل شدیم تا الان 7تا کتاب خوندم...

اصا منتظر تابستون بودم که کتاااب بخونم!!


خسته شدم از اینکه تومدرسه ها باخیال راحت نمی تونستم کتاب بخونم:)))

توصیه ای مفید برای اوقات بی کاری وباکاری:

کتاااااب بخونیییم:))))))

کتاب معرفی شده:کرشمه خسروانی (از آقای سید مهدی شجاعی)


#کتاب_خوندن_تابستانه

#کتابخونی:)

۱ ۰
00:00 :.
۱۱ تیر ۰۰:۰۸
:))))

پاسخ :

:)
کرفس
۱۱ تیر ۰۰:۲۷

سلام

من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

ممنون

پاسخ :

سلام...
خیلی لطف دارید خواهش میکنم:)))
پاییز
۱۵ تیر ۰۲:۵۸
خیلی هم عالی

پاسخ :

به به...:)))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان