خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

یه روز خوب:)))

سلااام...

امروز1397/4/13...

دسسسست داداش حامد(آقای زمانی)درررد نکنه با این اثرات معرکشون:))))))))))))))


تقریبا میشه گفت کل روز رو داشتم آهنگ گوش می کردم...

همه ی آهنگ های قدیمی وجدید...

از امیر مومنان گرفته تااا..دلارام وشمشیر و...


عااالی بودن وهستن همشون...

خدا این خواننده ی انقلابی رونگه داره برای کشورش:))

با مهمون هایی که امروز اومدن خیلی کیف داد...دوسشون دارم:))


خلاصه که باوجود مهمون های خوب وآهنگ های داداش حامد روز خییییلی خوبی بود الحمدولله...


پیوست نامه:نمردیم وتو این تابستون هم رنگِ صبحِ زود رو به چشممون دیدیم:)))

خب آخه ساعت 7 صبح بیدار شدن اونم بدون اینکه کسی بیدارت کنه یا کابوس ببینی  کلی حرفه:))))


#روز_و_شبتون_پر_از_یاد_و_عطر_خدا...

یاعلی...

۱ ۰
پاییز
۱۵ تیر ۰۲:۵۷
یادمه یه پستی گذاشته بودم چندین وقت پیش تو وبلاگم، و نهی کرده بودم افرادو از گفتن عبارت"داداش حامد" و گفته بودم که چقدر بدم میاد از این کار....


واقعا کار های قشنگی دارن.
اما همیشگی نیست!
یعنی به نظرم تاریخ مصرف داره!
آدم همیشه نمیتونه گوش بده شون

پاسخ :

آره...
مثلا من با آهنگ های خیلی قدیمی شون نمی تونم ارتباط برقرار کنم اما تعدادشون خیلی محدوده...

ممنون بابت تذکر..
سعی می کنم دیگه از این عبارت تاحد امکان استفاده نکنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان