خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

تولد:))

سلام....

امروز 1397/5/7...

امروز قرار بود به بهونه ی خونه خریدنِ یکی از دوستای آبجیم بریم خونشون وبرای یه دوست دیگشون سورپرایزی تولد بگیریم:))

هممون جمع شدیم وبه اونی که تولدش بود ساعت رو دیر تر گفتیم...

همه آمادههههه...

اومد...

وقتی اومد تو همه باهم بهش تولدشو تبریک گفتیم...اونقدر شوکه شده بود که نتونست خیلی ذوقشو بروز بده...

تاچند لحظه که چه عرض کنم تقریبا نیم ساعت اولی که اومده بود اصا باورش نمیشد...:)))))

یکی دیگه از دوستاشون کیک درست کرد نزدیک به 4_5کیلو...همونی که این جشنو تدارک دیده بود و ایده داده بود:)

واااای که چقد عااالی بود...خییییییلی خوشگل وخوشمزه...

زاتا هنرِکیک پزی من در برار این هیچ بود...توش مربع های رنگی بود و لای مربع ها خامه وروش رو هم با خامه تزئین کرده بود که خیلی خوب شده بود:))))


بالاخره تونستم انگشتر ایستاده ها رو هم تهیه کنم...

حالا هم پلاک دارم وهم انگشتر وهم دستبند...

تموم سعیمم می کنم که قوانینشو رعایت کنم....وااای که چقد ایستاده بودن خوبه:))))))))))

۱ ۰
پاییز
۰۸ مرداد ۱۹:۰۹
عزیزممممم
چ بامزه


آری.
ف سین داریم
هنرمند:)
یدونس، صرفاً واسه نمونه اس :)

پاسخ :

به به...:)))))))))
پسته خانوم
۲۹ مرداد ۲۱:۲۰
برام راجع به ایستادگی و این حرفا توضیح میدی؟! اصلا یعنی چی؟! کی پایه گذارشه و چ قوانینی داره!

پاسخ :

حامد زمانی پایه گذارشه و یه عالمه قوانین داره که یه پست می ذارم وقوانینشو میگم...
منظور کلیش اینه که پای ولایت ایستاده ایم واین حرفا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان