خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

رنگی رنگی

سلام...

دیروز مامانم گفت که یکی از دوستانش غرفه گرفته توی بازار وگفته که ماهم کارامونو درست کنیم،ببریم بفروشه:))


من دستبند وکیف پول نمدی درست کردم،پاییز پیکسل پول نمدی و آبجی دومی هم تل،ریسه وربان دوزی هاش ...:)))

خیلی کیف داد که هممون باهم داشتیم کار می کردیم...

پست امروز رو به مناسبت دستبند های رنگی رنگی،رنگی رنگی کردم:))

خیلی هم عالی:))

این هم عکس دسبند ها...

یکی از دستبند ها ابداعی بود واز همشون هم گرون تر8000تومان...

اون هم توی عکس بالا هست ولی از اونجا که معلوم نیست مدلش یک بار دیگه هم دستم کردم وعکس گرفتم:

خلاصه که خیلی کیف داد...


بالاخره کتاب"وقتی پتی به دانشکده میرفت"رو تموم کردم...

خیییلی خوب بود...

ولی از این نویسنده من کتاب"بابالنگ دراز"روبیشتر دوست داشتم:)))


در کل خوب بود:))


و...

وی از هر انگشتش هنر می بارید:)))))...

خوبه حالا فقط تزئینش کردم:)))

خلاصه که روز وشبتون پر از یادِخدا وائمه:))

(امروز ترکوندم اوندر عکس گذاشتم:))...)

خوش باشید...

یاعلی...


۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان