خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

وَجَعَلنا...

سلام...

امروز زنگ اول ورزش داشتیم...

با یکی دیگه از بچه ها ی کلاسمون دوست شدم...بچه باحالیه:)

امسال ورزش تخصصیمون والیباله...

البته ما کلاس ششم هم والیبال داشتیم...!

یه دختره توی کلاسمونه که ازم بدش میاد...نمیدونم گفتم یانه؟!هر وقت منو میبینه چشم غره میره و تیکه میندازه بهم که" من بازم اینو دیدم" و...

امروز خانم داشت دوتا دوتا یار میکرد که باهم کار کنیم ومن افتادم با اون دختره...

اونقدر باحاله کههه...باهم جور شدیم...خخخ...

البته قسمت خععلی بد داستان اینه که من با "ن ح" نیفتادم:(


زنگ دوم قرآن داشتیم که معلم قرآنمون هم همیشه انگار خوابش میاد...!

یه دفعه گفت می خواد بپرسه...!

از همه ی متن ها،معنی ها، پیام قرآنی ها میپرسه...

یکدفعه همممهه ی بچه ها باهعم گفتیم خانوم نگفته بودین...:(  !!!!

برای اولین بار همه ی بچه های کلاس باهم بودیم وچندتا خودشیرین نیومدن بگن خانم گفته بودین...اینا نخوندن به خاطر همین میگن نگفتین!!

چون واقعا نگفته بود!


خلاصه که به هممهه ی شهدا و امام ها وخدا متوسل شدم...   از من نپرسید:))


زنگ آخر هم مطالعات داشتیم که درس رو تموم کرد ووقت داد بخونیم وبعد پرسید...

بچه ها اونقدر سروصدا کردن که هیچی توی مخم نمیرفت!!

به جلوییم گفتم هیچچچی تو مخم نمیره...!!!!

خلاصه که اونم بهم گفت : قرآنتو باز کن.صفحه ی 94 کتاب،آیه ی 9 سوره ی یاسین رو بخون! اگه اینو بخونی یا اصا ازت نمیپرسه یا اگه هم ازت بپرسه بلدی!


خوندم وبه طرز بسیااااررر عجیبی خانم ازم نپرسید...!!!        :

وَجَعَلنا مِن بَینِ اَیدیهِم سَدًّا وَ مِن خَلفِهِم سَدًّا فَاَغشَِنهُم فَهُم لا یُبصِرونَ


خلاصه که خییلی کارمو ساخت...خخخ...:))

البته تا آخر پرسش ها دیگه خونده بودم ولی مسلط نبودم...


#معجره

#عاشق_والیبالم:)


روز وشبتون بی استرس...


یاحسین...




۲ ۰
Parad ox
۲۳ مهر ۱۶:۰۹
منم والیبال رو دوست دارم ولی هیچی فوتبال نمیشه! هیچی! :))
:)

پاسخ :

:))
پسته خانوم
۲۶ آبان ۱۵:۲۹
دست بردار از آیه خوانی
ما هم یه مدت یه آیه دیگ رو میخوندیم!
تنبل شده بودیم درس نمی خوندیم!!!!
این هشدار جدیههههه

پاسخ :

درس که میخونممممم...
ولی اینو جدی میگم...اونقدر بهمون مشق میدن که وقت نمیکنیم خوب درس بخونیم...
همش از ظهر تا شب یکسره داریم می نویسیم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان