خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

یه نظر...همراهی کنید لطفا

سلام...

یه مدته پدر جان رفتن تو کار گل و گیاه...یعنی یه گوشه خونمون پر گله...


منم خب ویژگی های مورد نیازشون مثل آب و  دما و خاک و غیره شون رو مطالعه کردم و یه جا نوشتم که بدونیم شرایط نگهداریشون رو...

می خوام از این به بعد علاوه بر خاطراتم اونارو هم اینجا بنویسم...به نظرم به درد بخورن...!


به نظر شما خوبه یانه؟!


#مشکلاتتون حل...


یاعلی...

۵ ۰
آرام :)
۰۴ اسفند ۰۰:۱۲
خلاصه و در بعضی پست ها باشه چرا که نه خوبه :)

پاسخ :

ممنونم:)
بی نام
۰۴ اسفند ۰۹:۱۷
خیلی خوبه... از اونجایی که بنده خودم به گل و گیاه علاقه ی وافری دارم میتونم از تجربه های تو و پدر گرامیت استفاده کنم :)

پاسخ :

الحمدولله^...^
__PARNIAN __
۰۴ اسفند ۱۴:۳۳
اره لطفا خیلی خوبه:)
 من احسا س میکنم‌ دارم در حق گلام ظلم میکنم :(

پاسخ :

ممنون:)
چرااا؟!
گل نرگس
۰۵ اسفند ۱۳:۰۳
سلام 

چرا خوب نباشه 
به ما هم اطلاع میدید از گل و گیاه 
خیلی هم عالی

پاسخ :

باشه باشه حتما^...^
bahar :)
۲۴ اسفند ۱۰:۲۹
عالیه
من عاشق گل و درختم :)

پاسخ :

خب الحمدولله...^...^

Parad ox
۲۸ اسفند ۱۴:۳۹
چقدرر خوب :)

پاسخ :

ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان