خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

آلوئه آریستاتا

سلام...

آلوئه آریستاتا آخرین آلوئه ای هست که من در موردش تحقیق کردم.

دما:تحمل سرمای زمستان را دارد ولی ترجیحا در جای گرم نگهداری شود.

آبیاری:رطوبت زیاد را نمی پسندد_در برابر خشکی بسیار مقاوم است و در تابستان هفته ای یک بار آبیاری کافی است و در زمستان آبیاری را می توان تا ماهی یک بار کاهش داد.

نور:به نور زیادی نیاز داشته و بهتر است در بهار و تابستان در هوای آزاد و نیم سایه نگهداری شود.

کود:مکوددهی معمولی نیاز دارد با کود ورمی.

تکثیر:از طریق کاشتن پاجوش هایش تکثیر می شود.

خاک:مقوی و دارای زهکشی عالی که شن زیادی داشته باشد،استفاده از سنگریزه در کف گلدان نیز توصه می شود.


گل هاتون سرزنده...

زندگیتون شاد^...^


یاعلی...

۳ ۰
اِدْموند ...
۲۵ اسفند ۱۸:۰۴
از این کلا نداریم 
در مورد کاج مطبق هم بذارید ممنونم 

پاسخ :

باشه چشم:))
bahar :)
۲۵ اسفند ۱۹:۰۱
خوشگله 
مچکرم :)

پاسخ :

خواهش^...^
آرام :)
۲۵ اسفند ۲۱:۲۱
دلم کاکتوس خواست :)

پاسخ :

اگه می تونستم برات هدیه می آوردم:(   ^...^
زندگی با عطر لیمو
۲۶ اسفند ۱۷:۱۰
پرتو تو نمیدونی من عاشق گلممم؟ از پاییز بپرس میدونه
دلم ضعف رفت واسه این گلا
نکن با من این کار رو آخه!
خوبی گلم؟چ خبرا؟

پاسخ :

آخییی...
خب الحمدولله که دوست داری^...^
ممنونم:)
فعلا که کلنجار می رم با خودم که فردا رو مدرسه برم یانه؟!آخه امتحان دارم فردا...بعدشم این روزای آخر سال دیگه مدرسه رفتن ها حالی به حالیه:)))
شما خوبی؟!چ خبر؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان