خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امتحانایـ کلاسیـ!

سلام...

امتحانات کلاسی چند نوعن...

1_با درسایین که دوستشون داری و می خونی...

2_یا درسایین که دوستشون نداری و نمی خونی...

3_یا درسایین که اونقدر دوستشون داری سر کلاس یاد می گیری و خوندن یا نخوندنت فرقی نمیکنه تو نمره ت...

4_یادرسایین که اونقدر بی اهمیتن که ترجیح میدی نخونی...!(مثل تفکر و سبک زندگی:|)


امروز دوتا امتحان کلاسی داشتیم...هردوتاش از نوع سوم^...^

البته که خونده بودم ولی کلا دوسشون دارم و این دوتا درسم قویه...!

اولیش عربی...

شفاهی پرسید و خییلی آسون بود...

البته در اینکه هنوز به جاهای سخت این درس نرسیدیم هیچ شکی نیست...!چون هنوز دومین سالیه که عربی اومده تو درسامون...

و اونیکی ریاضی...:)

اونقدر امتحانش آسون بود که می ترسیدم از شدت آسونیش اشتباه بنویسم...!


البته من عقیده دارم که اگه درسو تو کلاس گوش کنی بعدا موقع خوندنش انگار داری دوره میکنی...!


معلم ریاضیمون رو هم که نگم...

اوایل سال گفته بودم ازش خیییلی بدممم میاد چون معلم سخت گیر و بد اخلاقیه...

اما تازه خودشو رو کرده...!

اوایل خیییلی بد بود ...همه از ترس معلمه درس می خوندیم و تو کلاس گوش می کردیم...!

اما الان مهربون شده^...^

شوخی میکنه و می خندونتمون...

و اینکه:

خییییییلیییی خوب درس میده...!!!!!!

تاحال هیییچ معلم ریاضی ندیده بودم که اینقده خوب درس بده...!!!

درضمن وقتی یه سوال ازش می پرسیم با دقت گوش میده و مثل بعضی معلما نیست که نفهمه منظورمونو...!


تا اکتشافات تحصیلی بعد خداحافظ:)))

پ ن1:امروز به معلمامون شمع دادم و همشون کللی ذوق کردن:)

پ ن 2:دیشب واسه تولد دوست پاییز کیک درست کردم...!لابه لاش خورده های شکلات تخته ای ریختم...خیییلی خوشمزه شد^...^


پ ن3:کتاب "آخرین روز خانم بیکسبی"رو شروع کردم...هنوز تموم نشده...فکر میکنم حالا حالاها نمیتونم تمومش کنم...!عاخه امتحانامون داره شروع میشه...:|


#امتحانات خرداد...

#ماه مبارک...

#معلم ریاضی عزیزم...

#منِ هنرمند...خخخ:)))


روز و شبتون پر از اتفاقات خوبِ به یاد موندنی...


یاعلی...


۴ ۰
. ℳƐĦƊℑ .
۱۴ ارديبهشت ۲۲:۲۱
یه نوع دیگم داریم که دوستشون داریم و فکر میکنیم بلدیم و بعدش گندش در میاد((:

پاسخ :

خخخ...
این که از همش رو مخ تره...!
bahar :)
۱۴ ارديبهشت ۲۲:۴۳
یادش بخیر 
موفق باشی 

پاسخ :

^...^
سلامت باشی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان