خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

تو این شبا...

نمیدونم چرا تو این شبا اینهمه با خدا حرف میزنم و ازش طلب مغفرت میکنم به خاطر گناهانم...اما بعد همه ی چیزایی که به خدا گفتم...همه ی قول و قرارام...یادم میره...
می خوام از خیلیا حلالیت بطلبم به خاطر حرفایی که پشت سرشون زده م یا حتی فقط شنیدم ولی چیزی نگفتم...ولی بعضیا هستن که جنبه ندارن...اگه بهشون رک بگم پشت سرت حرف زدم راهشو کج میکنه...:|
بعضیام هستن که اگه بخوام حلالیت بطلبم یا هر چیز دیگه ای بهش بگم اصصصلا گوش نمیده که حالا ببخشه یا نبخشه...!
شما جنبه داشته باشین...!
اگه کسی بهتون گفت "پشت سرت حرف زدم...ببخشد" ببخشینش...

تو این شبا خیییلی دعام کنین...
التماس دعای خیلی فراوون دارم...

روز و شبتون همیشه پراز یاد و عطر خدا...
خدا همراهتون...

#شب های قدر

یاعلی...



۵ ۰
کژال ^_^
۰۵ خرداد ۲۳:۴۷
میشه بجای اینکه به خودشون بگی به نیت اونا صدقه بدی یا براشون طلب آمرزش کنی،لازم نیست حتما بگی بهشون که من پشت سرت حرف زدم:))
مثلا دوستای من جوری ان که اگه بگم پشت سرت حرف زدم تا وقتی جیک و پوک اون حرفی که من زدم رو ندونه میگه من نمیبخشم. 

پاسخ :

آره میدونم...میتونیم براشون طلب آمرزش کنیم...
واااییی دقیقا دوستای منم همینجورین...!
عاخه این مسخره بازیا چیه:|
Parad ox
۰۶ خرداد ۰۰:۲۲
ان شاالله که گناهانمون بخشیده بشن و تا حد توانمون بتونیم از آدمهایی که بهشون بدی کردیم ، حلالیت بطلبیم 

پاسخ :

ان شاءالله...
bahar :)
۰۶ خرداد ۱۱:۴۳
چه خوبه همیشه دیگران رو ببخشیم
برای بخشیده شدن خودمون در قیامت 

پاسخ :

آره خیلی خوبه^...^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان