خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

لحظات طلاییـ...

اگه بهتون بگن یک روز از عمرتون باقی مونده چیکار میکنید؟!


+کسی که حرفاش معتبره بگه(یعنی مطمئن باشین راسته)

۵ ۰
مِلوچِک .
۰۹ تیر ۱۷:۵۲
قرص خواب میخورم و کلا میخوابم،چون خیلی کارا هست که باید میکردم ولی نکردم
با خوابیدن فرار میکنم از اون یک روز

پاسخ :

هممون یه عالمه کار داریم که نکردیم...:|
bahar :)
۰۹ تیر ۱۸:۰۹
پرتو فکر کنم همون موقع سکته کنم زودتر برم 😭😭

پاسخ :

الهییی...
خدا نکنه جانم...:(

عمرت طولانی و بابرکت باشه ان شاءالله...
دخترک زلال شهر ...
۰۹ تیر ۱۸:۱۵
به مامان و بابام کمک میکنم و ازشون میخوام حلالم  کنن وهم برام دعا کنن... بعدش شاید کل پولی که دارم رو بندازم صدقه و یه وصیت نامه درست و حسابی بنویسم :) 

پاسخ :

آفرین^...^
عمرت طولانی و بابرکت باشه ان شاءالله...:)
mohammad.j n.safavi
۰۹ تیر ۱۸:۳۸
میرم به فامیلام سر میزنم یا نه
غذا درست میکنم شب همشونو دعوت میکنم،خواستم بمیرم تنها نباشم
قبر و اینام میخرم وصیت نامم مینویسم که بگن فلانی میدونست میخواست بمیره:دی
یه توبه‌ام میکنم میگمم خدایا هر کاری کردم شکر خوردم تو ببخش:)
دلم میخواد کارهای خاک برسری هم بکنما ولی متاسفانه وقت نمیشه دیگه🙈:))
همین بعدشم که میمیرم:)


پاسخ :

عمرتون طولانی و بابرکت باشه ان شاءالله...
چ جالب...
+بخش آخرو خوب شد حذف کردین:دی
mohammad.j n.safavi
۰۹ تیر ۱۹:۲۰
جا داره یه نکته ای رو هم اضافه کنم اونم اینکه
دوتا قابلمه دلمه و  دو کیلو سیرترشی رو هم میخورم قشنگ سیرشم ازشون
برای مهمونام همین دلمه و قیمه و پیتزا درست میکنم

ولی خیلی موضوع خوبیه برای یه پست,شاید بعدا مفصل تر نوشتم:)

پاسخ :

خیلی هم عالی...خخخ:))
جَوونِ تنها
۰۹ تیر ۲۱:۵۸
توبه میکنم...

پاسخ :

چه خوب...
عمرتون طولانی و بابرکت باشه ان شاءالله...
صاد نون
۱۰ تیر ۱۲:۲۹
خب...
لباسای رنگی رنگی میپوشم میرم بیرون
از گلفروش مهربونه یههه عااالمه گل میخرم
به تک تک ادمایی که دوستشون دارم گل میدم و بغلشون میکنم به اندازه وقتایی که قبلا نکردم و بعدا نیستم که بغلشون کنم.
غیر ازین بقیه اشو میذارم معمولی بگذره و از این معمولی بودن زندگی لذت میبرم:")
اخرشم
زنگ میزنم یه بنده خدایی (:دی) بریم یه کوه و کمری لحظه های اخرو بگذرونیم


خودت چی؟

پاسخ :

عاخییی...
عمرت طولانی و بابرکت باشه ان شاءالله...:)

من نماز قضاهامو میخونم...
علی علوی
۱۰ تیر ۱۵:۳۷
یه سر به مادر و پدرم میزنم برمیگردم خونه .
با همسرم و دخترم و پسرم بازی میکنم تا آخرین نفس.

پاسخ :

آخییی...
چ جالب...
عمرتون طولانی و بابرکت باشه ان شاءالله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان