خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امروز بر من چه گذشت...

صبح نفهمیدم چجوری بیدار شدم...

با یه حالت گنگی که اصلا انگار نمیدونستم کجام به پهلوی چپ غلت خوردم(ساعت 8:40)...

یه دفعه ساک مامان بزرگمو دیدم...

نمیدونم چجوری تو اونحال که اصلا نمیدونستم کجام ساکشو شناختم...

من اون لحظه:شکلک های رویایی,شکلک موفقیت,شکلک متحرک شادی

به مامانم میگم:عزیز جون اومده؟!

میگه آره...

برای اولین بار تو این تابستون ساعت بیست دقیقه به 9 بیدار شدم...!!!(همش عاخه ساعت 10 تقریبا بیدار میشم...یکم اینور اونور...)


پ ن:آبجی دومی مجموعه آنی شرلی رو خریده...

هنوز خونه خودشون نبردن کتابارو و توی قفسه کتابای منه...منم هی باهاشون ذوق میکنم^...^

پ ن 2:خیلی وقته باشگاه نرفتمااا...اصلا انگار یه تیکه از وجودم نیست...آزمون کمربندمم نزدیکه و من آماده نیستم...عی بابا...:/

پ ن 3:تلگرام که قطع شد ارتباط من با 80% دوستام رسما قطع شد...:|


خدا رو بابت همه ی داده ها و نداده هاش که همش هم به صلاحمونه شکر...

خونه ی دلتون چراغونی رنگی رنگی...


یاعلی...

۷ ۰
دخترک زلال شهر ...
۱۰ تیر ۰۰:۵۳
سلام جانا:)
خوبی؟؟؟
سحرخیزی خیلی خوبه ولی اگه بتونی شب زود بخوابی...
ساک مادر بزرگه هزارتا قصه داره :)
پ ن :انرشرلی را دوس:) 
پ ن 3:واقعا میخوام ببینم کی تلگرامو قطع کرده که  از چهار جهت جغرافیایی قطعش کنم تو هم میتونی باهام بیای دوتایی بزنیمش تازه برا ازمون تو هم تمرین میشه قشنگ اماده میشی:)

پاسخ :

علیکم السلام جانا:)
ممنونم عزیزم..شما خوبی؟!
بله بله...یه عالمه قصه رنگی رنگی...:)
آنه شرلی هم تورا دوس^...^

برا پاییز خوندم خط آخرو میگه چه خشن...خخخ:))))
ولی خودم موافقم...:)
کی بریم؟!

پریسا سادات ..
۱۰ تیر ۰۰:۵۸
عه مامان بزرگ اومده؟ خوش بگذره:)
چه ورزشی میری؟ تکواندو بود؟ کمربند چه رنگی ای؟
هعی ..امان از تلگرام..:/

پاسخ :

آره...ممنونم^...^
آره تکواندو:)
کمربند مشکی دان دو...برای دان سه آماده میشم^...^

امان امان...:/
پریسا سادات ..
۱۰ تیر ۰۱:۳۵
برای دان سه، سه سال کار کردی؟؟؟

پاسخ :

نه جانم...دو سال...
کاراته واسه دان سه سه ساله ولی من تکواندو ام^...^
bahar :)
۱۰ تیر ۱۱:۲۲
سلام خانم ورزشکار
خدا رو شکر بابت همه چیز
رها گرام نصب کن :))

پاسخ :

علیکم السلام:)
الحمدولله...
ممنون بابت پیشنهاد...^...^
linda kim
۱۲ تیر ۲۱:۱۷
اجی رزمی کاری؟؟
کدوم رشته؟

پاسخ :

بعله...
تکواندو...:)
linda kim
۱۳ تیر ۰۱:۰۳
یسسس
ایول اجیییی
منم همینطور
درجه ات چنده عقشم
راسی چن سالته
کجایی هسی
وای چقد سوال میپرسم من

پاسخ :

مشکی دان 2:)
15 سالمه...
تهرانیم:)

راحت باش بابا...^...^
linda kim
۱۳ تیر ۱۴:۱۶
چینجاااااااا
وااااای منم دان دواممممم
ببینم آزمون کیه؟!
اخه استادم گفت برامن وقتش گذشته دیگههه
منم ترکم سراب آذربایجان شرقی
20سالمه
پشت کنکوریم

پاسخ :

آخییی...:)
خب پس به سلامتی^...^

احتمالا شهریور یه آزمون برگزار میشع:)

عزیزم^...^
چ رشته ای میخونی؟!
linda kim
۱۳ تیر ۱۷:۰۴
تجربی میخونم عزیزم...
حالا آزمون کجاس؟!

پاسخ :

آخیی...موفق باشی😊
من خبر ندارم...هنوز از استادم نپرسیدم...
linda kim
۱۳ تیر ۲۰:۳۶
آاااااا
اوکی ممنون عزیزم

پاسخ :

خواهش عشقم😙
linda kim
۱۴ تیر ۲۳:۲۷
عشقممممممم!!!؟؟؟؟
وویییییی من کی عشقت شدممممم
ککککککک
فدامداعزیزم

پاسخ :

لطف داری:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان