خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

سفر قم...^...^

ان شاءالله به زودی می خوایم بریم قم...

دعاگوی تک تکتون هستم...


پ ن:ان شاءالله کربلا دعاتون کنم:)


روز و شبتون لبریز از محبت اهل بیت(ع)...

یاعلی...

۸ ۰
mohammad.j n.safavi
۱۳ تیر ۲۳:۵۲
به سلامتی
منم دعا کنید
رفتم مشهد جبران میکنم:دی

پاسخ :

ممنون...
دعاگوتون بودم...:)

خیلی متشکرم:)
bahar :)
۱۳ تیر ۲۳:۵۲
التماس دعا :)

پاسخ :

محتاجم به دعا:)
پریسا سادات ..
۱۳ تیر ۲۳:۵۸
التماس دعا داریم پرتو خانوم:)
 خوش بگذره عزیزکم

پاسخ :

دعاتون کردم جانم:)
مرسی عزیزم^...^
بهار ...
۱۴ تیر ۱۲:۱۸
سفر بی خطر ...
انشالله کربلا🌹

پاسخ :

خیلی ممنون^...^
بی نام
۱۴ تیر ۱۸:۵۸
به به... به سلامتی ایشاا...
ما رو هم اونجا دعا کن :)

پاسخ :

خیلی ممنونم:)
محتاجم به دعا عزیزم:)
دخترک زلال شهر ...
۱۵ تیر ۰۰:۴۵
التماس دعای فراوان عزیز جانم:)

پاسخ :

محتاجم به دعا جانا:)
نیلو :)
۱۵ تیر ۱۰:۱۶
التماس دعا عزیزم 
انشالله کربلا هم برید خیلی خوبه من خیلی دوست دارم دوباره بدم😞😞😞😞

پاسخ :

محتاجم به دعا جانم^...^
این اربعین گذشته رفتم کربلا...
ان شاءالله دوباره قسمت شه...:(
** گُلشید **
۱۵ تیر ۱۲:۵۸
التماس دعا عزیزم
کربلا هم انشالله قسمت هممون بشه

پاسخ :

محتاجم به دعا جانم:)
ان شاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان