خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

نتیجه زحمات...خخخ:)))

چند روزیه نزدیک خونمون یه غرفه بازیافتی زدن...

ملت میرن آشغالای خشکشون رو میفروشن...

امروز من و پاییز هم رفتیم یک عاااالمههههه دبه ماست و شیر و کتاب دفترای اضافی و... رو بدیم...

تو آسانسور من: خدا کنه 10000 تومن بشه حداقل...البته 5000 تومن بدن هم راضیمااا:/

پاییز:خداکنه20000تومن شه اصا...:/   (حالا میدونستیم نمیشه هااا...)


همینجوری داشت قیمتمون بالا میرفت که رسیدیم...

وسایلمون اونقده زیاد بودن به زور از پنجره ش رد میشد...

خلاصه که وزنشون کرد و گفت8000 ت...


هم من و هم پاییز خوشحال شدیم که خب 8000 ت هم خوبه...که طرف رفت کنار و کوه لوازم بهداشتی پشت سرش نمایان شد...

مبادله ی کالا با کالا بود...

یه دستمال گرفتیم 7800 و اضافه پول هم کبریت...:/

اومدیم خونه دوتامون باهم به مامانم میگیم مامان همه آشغالای خشک و تر رو باهم قاطی کن...😂😂


خخخخخ:)))))


#بازیافت...

#مبادله کالا با کالا...


یاعلی...

۶ ۰
دخترک زلال شهر ...
۱۳ تیر ۱۵:۱۴
کلی ایموجی خنده...
چه ماجرای باحالی...

پاسخ :

خخخخ😂
آره خیلی😂
ماهی کوچولوی قرمز
۱۳ تیر ۱۵:۲۰
چه خوب.    من که خیلی اهل جمع کردن بازیافتی ام😄😄😄        اینجا بود دیگه کلا نیاز به خرید چیزای بهداشتی نداشتم😂😂😂😂

پاسخ :

چ خوب...
خخخ😂
bahar :)
۱۳ تیر ۱۵:۲۳
😂😂😂
همونم خوبه 😉

پاسخ :

البته آره...بهتر از هیچیه😊
مِلوچِک .
۱۳ تیر ۲۰:۱۶
چه رکبی خوردید🤣

پاسخ :

آره واقعا:/
پریسا سادات ..
۱۳ تیر ۲۱:۵۸
من یه بار کلییییییییییی کتاب بردم دادم به غرفه بازیافت ، ببین انقد سنگین بود دست من و بابام شکست.آخرش مرده یه دونه ژیلت یه بار مصرف داد بهمون:/

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخ😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای پریسا ترررکیدم از خنده😂😂😂😂😂
سید محمد
۱۴ تیر ۱۲:۲۵
 منم یک روز یه سماور که خراب شده بود بردم سمساری نیاز به پول داشتم گفتم حتما یه 20 تومان میشه .صاحب مغازه گرفت وبعد گفت باید وزنش کنم سماور رو همش رو زد جدا کردبعد گذاشت رو ترازو گفت هزار تومن میشه خشکم زد

پاسخ :

عجبااا...:/
محمدامین آقایی
۱۵ تیر ۱۳:۲۹
سلام وبلاگ قشنگی دارین موفق باشید خوشحال میشم به اشعارم سر بزنید

پاسخ :

خی ممنون:)
Parad ox
۱۸ تیر ۱۱:۳۵
هیچی مثل عنوان نمیتونه این متن رو‌توصیف کنه ! :))

پاسخ :

آره واقعا...:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان