خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

شکلک...:)

سلام...

 

شکلک دار شدنمون رو به همه ی بیانی ها تبریک میگمwinkheart

 

البته بیان کلی قابلیت جذاب دیگه هم ایجاد کرده که برید ببینید...:)

سبک قلم رو قبلا نداشت و اضافه کرده...

اندازه قلمش هم متناسب تر شده...

و کلی چیز دیگه که درکل خیلی شبیه"word"شده...:)

 

پ ن:چند روزی بود که گرمازده شده بودم  و حالم خییلی بدبود...البته الان بهترم ولی به همتون شدیییدا پیشنهاد میکنم تا مجبور نشدید و کار مهمی پیش نیومد بیرون نرین...خیلییییی هوا گرمههههه...امروز قرار بود برم بیرون ولی نتونستمindecisionخلاصه که زلال جان ببخشید...

 

روز و شبتون پر از شادی و بدون درد و غم...

 

یاعلی...

۱۴ ۰
[ مَـن !]
۱۳ مرداد ۲۳:۳۶

شاباش شاباش مبارکه مبارک!!! هوهو...! :/ ^_^ چی می شد تو کامنتام شکلک می زاشتن!.

پاسخ :

خخخ:)))
آره ای کاش واسه کامنتا هم میذاشتن...:/

نیلو :)
۱۴ مرداد ۰۱:۲۰

جز شکلک چی اضافه شده ؟

پاسخ :

من قبلا به قابلیتاش خیلی دقت نمیکردم و ممکنه اینایی که الان به چشمم خورده قبلا هم بوده باشه....
مثلا قابلیت بُلد کردن متن رو نداشت...یعنی اینجوری...(تاجایی که من یادمه...)
یا قسمت سبک قلم رو نداشت...
کلا خیلی چیزهاش شبیه "WORD"شده...

miranda //
۱۴ مرداد ۰۳:۴۲

چ جالب!

پاسخ :

اوهوم...^^
بهار ...
۱۴ مرداد ۰۹:۳۳

ولی هنوز قابلیت بک آپ نداره

پاسخ :

ان شاءاله که اینم ایجاد میکنه...:)
نیلو :)
۱۴ مرداد ۱۲:۳۹

قابلیت بلد کردن چیه ؟

اره متوجه شدم قسمت  نظرات و پست جدید تغیر کرده + جستو جو فعال شده 

پاسخ :

قابلیت بلد رو که بهت نشون دادم...

یعنی اینشکلی میشه...(پررنگ تر از بقیه جملات نشون داده میشه...)
بهار ...
۱۴ مرداد ۱۳:۲۵

انشالله

پاسخ :

:)
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
۱۴ مرداد ۱۵:۳۴

خوبهه :)

پاسخ :

^...^
دخترک زلال شهر ...
۱۴ مرداد ۱۸:۱۲

مبارک...

-_-...

پنج شنبه ام اردو نداریماااا:/

پاسخ :

:)

+چرااااااااا؟!!!!!!!!
Masoumeh Tm
۱۵ مرداد ۰۰:۲۸

آره خیلی بهتر شده دستشون دردنکنه 😀

پاسخ :

واقعا دستشون درد نکنه...:)
مهناز ...
۱۵ مرداد ۱۱:۳۶

قابلیت بولدو از همون اول هم داشتا. شکلکارو هم :/

پاسخ :

شکلک نداشت...0_0
بولد رو گفتم که من قبلا به قابلیت هاش خیلی توجه نمی کردم و ممکنه اینایی که نام برده م قبلا هم بوده باشه ولی من ندیده باشم...
ولی شکلک رو مطمئنم...
علی علوی
۱۵ مرداد ۱۱:۵۶

همون ساده بود بهتر بود که

پاسخ :

اِ من اینجوری بیشتر دوست دارم...:)
مهناز ...
۱۵ مرداد ۱۲:۱۰

چرا این شکلکهایی که گذاشتی رو  داشت. یادمه من اون اوایل یه بار استفاده کردم انقدر بزرگ بودن که دیگه بی خیال شدم!

قابلیت بک آپ هم تو قسمت فهرست مطالب سمت چپ نوشته دریافت بایگانی مطالب! اینو تازه متوجه شدم.

پاسخ :

من شکلکشو ندیده بودم...:|

اِ...منم ندیده بودم...
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
۱۵ مرداد ۱۲:۳۰

:,/میدونم اینو کھ

 

پاسخ :

مطلبمو ویرایش کردم و چند تا چیز دیگه اضافه کردم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان