خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

جنگ چهارشنبه ها:)

سلام...

کتابای دارن شان رو که قرار شد تا تموم نکردم نگم ولی تا جلد 7 خوندم...smiley

جدای از اون کتاب جنگ چهارشنبه ها رو هم تموم کردمheart

نوشته ی:گری دی اشمیت...:)

خیلی قشنگ بود...:)

دوسش داشتم و پیشنهاد میکنم بخونیدش...:)

من خودم توی نرم افزار "طاقچه" خوندمش...

ماجرا:از زبون پسربچه ایه که مدرسه ایه و از مدرسه هم خوشش نمیاد...کلی هم ماجرا داره تو مدرسه...جزو تیم دومیدانی مدرسه هم میشه و یک بار هم باید توی نمایشی از نمایشنامه های شکسپیر باید بازی کنه...

درکل جالبه...wink

روز و شبتون پر از اتفاقای خوب و دوست داشتنی...:)

#کتابخونی...

یاعلی...

 

 

 

۱۰ ۰
__PARNIAN __
۱۷ مرداد ۲۰:۲۰

باریکلا آفرین :))

تو تابستون تا حالا چند تا کتاب خوندین؟

پاسخ :

:)
18 تا فعلا...
و یکی رو هم شروع کردم...^...^
لوک خوش شانس
۱۷ مرداد ۲۱:۴۴

کتاب ها رو دانلود میکنی ؟ 

پاسخ :

طرح گردونه تابستانه گذاشته طاقچه و من هم توی اون گردونه یک ماه عضویت کتابخونه گرفتم...:)
رایگان میخونم...^...^
Masoumeh Tm
۱۸ مرداد ۱۲:۵۱

چه کار خوبی 🌸

پاسخ :

:)
لوک خوش شانس
۱۸ مرداد ۱۴:۲۵

آهان خوبه ،این دوره آدم کتاب خون کم پیدا میشه 

پاسخ :

بعله بعله...
شما هم کتاب میخونید؟
لوک خوش شانس
۱۸ مرداد ۱۵:۰۰

نه من جزو همون دسته ای هستم که گفتم 😂

البته تو نت زیاد مطلب میخونم :)

پاسخ :

:))
عاهاا...
ولی خب کتاب یه چیز دیگه ست...^...^
لوک خوش شانس
۱۸ مرداد ۲۰:۳۴

آره خب البته اگه عادت به مطالعه داشته باشی 😄

پاسخ :

اوهوم...^...^
aban :/
۱۸ مرداد ۲۲:۴۱

دارن شان :))))) 

کل بچگى هام با اون گذشت :) هنوز کلاس اول نمیرفتم سیرک عجایب رو مامانم برام خوند 

با تمام وجود عاشقشم :) 

اصن مگه این حجم از فوق العاده بودن میشه اصن ! 

جلد اخرش عالیه عالى !

پاسخ :

:)
خدارو شکر که دوسش داشتین و خاطراتتون زنده شد...^...^
اوه هنوز من به آخرش نرسیدم...:)
ان شاءالله که زودتر بخونمش...^^
دخترک زلال شهر ...
۱۸ مرداد ۲۳:۵۴

افرین دختر کتابخوان من❤️

پاسخ :

ممنونم مامان...:)
محمدامین آقایی
۲۱ مرداد ۱۱:۲۸

سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم بهم سر بزنید

پاسخ :

سلام...خیلی ممنونم:)
ان شاءالله که سر میزنم...^...^
صاد نون
۲۷ مرداد ۲۳:۱۷

بابا دلمون اب شد انقد کتاب میخونی

دست راستتو بکش سر ما هم:)))

ماشاالله ماشاالله:)

پاسخ :

:))
چشم، کشیدم...:))))
الحمدولله...^...^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان