خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

قصه های سرزمین اشباح...

سلام ...

بالاخره قصه های سرزمین اشباح رو تموم کردم:)

جلد آخرش رو متوسط دوست داشتم ولی وقتی تموم شد دلم گرفت...:(

 

می خوام هری پاتر رو شروع کنم:)

فیلمش رو دیدم و دوست دارم کتابش رو هم بخونم^...^

 

پ ن:امروز با بچه ها داشتیم تمرین میکردیم واسه پیرامید من لی غیرک حامد زمانی:)

خیلی این آهنگشو دوست دارم...فوق العاده قشنگه^^

 

اینم از آهنگش:

 
 

 

ان شاءالله که هرسال یتونیم تو عزاداری اباعبدالله شرکت کنیم...

 

روز و شبتون حسینی...

 

یاحسین...

 

 

 

۹ ۰
__PARNIAN __
۱۰ شهریور ۲۱:۲۶

چه جالب هنوز هری پاترو نخوندی؟

من دیروز مجموعه‌ش رو تموم کردم :)

پاسخ :

:)
عاخی...تبریک...^...^
صاد نون
۱۰ شهریور ۲۳:۰۰

سلام عزیز:))

 

پاراگراف اخرو ک خوندم سلول به شلولم فریاد زد

توفیق میخواد!

توفیق میخواد!

توفیق..

کاش لایق باشیم!

 

پرتو خانوم التماس دعا بسی

پاسخ :

واقعا توفیییق می خواد...ان شاءالله که توفیقشو داشته باشیم...:(
قاسم صفایی نژاد
۱۱ شهریور ۰۹:۳۲

کتاب هری پاتر از فیلمش بهتره. ولی شاید بهتر بود اول کتابش رو میخوندید.

پاسخ :

آره خیلیا میگن کتابش بهتره...
خواهرم کتابش رو خونده و یه جاهایی از فیلمو باهام میدید هی برام توضیح میداد که اینجایی ک اینقدر خلاصه کرده چی بوده دقیق...
فاطمه ...
۱۱ شهریور ۱۶:۵۳

من هردوتا کتابو خوندم

هری پاتر هم ۱۲ جلده حتما بخون عالیه

قسمت نهم هم فیلنامش هست اونم دان کن بخون

:)

پاسخ :

آخی...:)
باشه...
فاطمه ...
۱۱ شهریور ۱۷:۱۹

هری پاتر فیلماش با کتاباش تفاوت داره

خیلی جا ها رو تو فیلم حذف کردن و البته خیلی جا ها رو هم کلا تغییر دادن یا اضافه کردن

داستان اصلی هری پاتر رو فقط با خوندن کتاباش میتونی بفهمی مثل داستان برادر سریوس یا پایه گذاران هاگوارتز

که تو فیلم اصلا مشخص نیست و خلاصه شده

خیلی عالیه وقتی میخونیش با دقت بخون چون خیلی چیزا لزش یاد میگیری

مثل وفاداری . صداقت . دوستی . عشق

من خودم اونقدر دوست داشتم تو یه ماه همه ۱۲ جلدو خوندم

موفق باشی گلم

پاسخ :

آره خواهرامم می گفتن ک کتاب و فیلم هری هرکدوم دنیای جداگانه ایه...:)
ممنون از نظرت و ممنونم ک وقت گذاشتی تجربیاتتو برام گفتی^...^
باشه با دقت میخونم:)

ممنون:)
فاطمه ...
۱۵ شهریور ۱۶:۰۷

خواهش میکنم :)

پاسخ :

:)
فاطمه ...
۱۵ شهریور ۱۶:۰۷

خواهش میکنم :)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان