خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

درد پاهامون...

سلام...

چند روز پیش رفته بودیم باشگاه...

سنگین بودن ورزش همانا و درد شدید پاهامون همان...

ولی درد خوبیه...حس خوبی داره:)

هروقت خم میشم شدیییدا درد میگیره...اما به این فکر میکنم که در عوض حس قوی شدن داره^...^

 

پ ن1:نمیدونم چجوری جلسه بعدی باشگاهو برم...:|

پ ن2:مدرسه ها داره میرسه...جدی جدی...:/

 

روز و شبتون پر از حس خوب و بی درد...:)

 

یا حسین...

۱۰ ۰
** گُلشید **
۲۷ شهریور ۱۵:۳۴

سلام

درک میکنم منم یه ماه پیش جلسه ی اول دچار همین درد شدم، جلسه ی دوم به سختی میشه انجام داد:) ولی بقیش خوب میشه

 

خوشبحالت، دلم مدرسه خواست😢

پاسخ :

:))
آره خوب میشه...:)

عی بابا..مدرسه هم دل خواستن دارع؟؟:/
فاطمه ...
۲۷ شهریور ۱۵:۴۸

آخ آخ نگوووو مدرسه

هر چند من دیگه ندارم :D

پاسخ :

خخخ:)))
شما ک نداری پس چرا نگم؟!
:)))
پاییز .....
۲۷ شهریور ۲۱:۲۴

فایتینگ :)

پاسخ :

^...^
نیلو :)
۲۷ شهریور ۲۲:۲۳

خسته نباشید عزیزم. 

+ بله دار میاد...

پاسخ :

سلامت باشی:)

+عی بابا...:/
🌱...Masoumeh ...🌱
۲۹ شهریور ۱۷:۰۲

اره باشگاه اینطوریه اولاش بدنت خیلی درد میگیره ولی بعدش دیگه خوب میشه اگه بتونی ادامه بدی خیلی عالیههه

پاسخ :

ورزشمون سنگین بود...وگرنه من کمربند مشکی دان 2 ام...:)
البته ان شاءالله که ادامه میدم...^...^
هلو کوک
۳۱ شهریور ۱۱:۴۴

آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان