خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

روز اول مدرسه...سال جدید...:)

سلام...

الحمدولله این روز اولی اونجوری که فکر می کردم چِرت و بی مزه نبود...

دبیر ریاضی مون که همونه خدارو شکر...با دوستامم تو یه کلاسم...خخخ:)))

 

فقط دبیر ادبیاتمون تاحالا تغییر کرده که به نظر من باید آدم خوبی باشه...

 

از سال انتخاب رشته می ترسم...همش میترسم نتونم رشته ای که می خوام رو برم...:/

همه مسئولان مدرسه هم میگن امسال سال مهمیه و اگه خوب درس نخونین واسه انتخاب رشته ی آخر سال به مشکل میخورین...

 

ان شاءالله که هممون موفق باشیم...:)

امیدوارم روز های خوبی که فکرشم نمیکنین از راه برسن...:)

 

یاعلی...

۷ ۰
پاییز .....
۰۱ مهر ۲۱:۰۴

موفق باشی ان شاء الله

پاسخ :

سلامت باشی...:)
ممنون^...^
نار تی تی
۰۲ مهر ۰۲:۵۵

موفق باشی عزیزم :)

 

امیدوارم همون رشته ای رو بری که دوسش داری

پاسخ :

سلامت باشی جانم...:)

ان شاءالله...ممنون^...^
*AZRA* gh
۰۲ مهر ۱۵:۳۹

سلام پرتوو جون خودتو خیلی اذیت نکن برا درس خوندن چرت می گن بخداا از سال نهمت نهایت لذتو ببر ‌

خیلی هااا به منم از این حرفا می زنن ولی گووش نمی دم ولی تو گوش بده😁😁😁😁 خیرتو میخوام 🙃🙃

لااقل منی که تجربش کردم حس میکنم اونقدرا نباید به خاطر نهم خودمو اذیت می کردم ....

چهههه قدر با عکس پستت موافقم و دوسش دارم 

شب و روزت پر از لطف امام زمان 🙏😁🙏

پاسخ :

ممنووونمممم...:)))))
به خاطر اینهمه انرژی مثبت تو این مدرسه ها...:)

چشششم^...^

خودمم خعلی دوس دارم این عکسه رو...

ممنونم عزیزجان...:)
همچنین^...^
مهدی محمدبیگی
۰۴ مهر ۱۰:۳۵

سلام

حالتون خوبه 

خوش به حال تون مدرسه ی ما همه ی کلاس ها رو قاطی کرده انگار اسم ها رو انداختن تو مخلوط کن بعد کلاس بندی کردم

:)))

پاسخ :

ممنون:)

خخخ:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان