خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

از داستانات مدرسه1

سلام...

امروز صبح موقع رفتن پدرجان فرمودن که نمیتونن من رو برسونن و باید خودم برم...

معمولا وقتی تنها میرم بیرون خیلی تند راه میرم...هیچی دیگه تو راه مبینا رو دیدم...با مامانش داشت می رفت که گفت:خب پرتو جان خبر میدادی من دیگه نیام...باهم برین...

قرار شد ازین به بعد من و مبینا باهم بریم و برگردیم:)

 

امروز با یه معلم جدیدمون آشنا شدیم:)

دبیر قرآن...خعلی باحاله...

جوونه و شور داره...^...^

پارسال و پیارسال دبیر های قرآنمون یکی شون غلط هارو نمی گرفت و بچه ها غلط غلوط می خوندن:/

یکی شون هم اول خودش می خوند که یاد بگیریم و اعراب رو گاهی اشتباه می گفت و وقتی بچه ها غلط می خوندن کلی دعوا می کرد باهاشون...:/

 

عربی هم همون معلم قبلیه س...

زبان هم معلم قبلی شه...

 

 

پ ن1:کلاسمون اونقدر گررررمهههه که امروز داشتیم می پختیم از گرما...:/

کولرمون هم که همییییشه خرابه...:/

 

پ ن2:از کف حیاط مدرسه نشستن هامون با دوستان هم نگم دیگه...:)

 

پ ن3:اینکه با دوستام تو یه کلاسم عجیب نیست؟

 

پ ن4:یکم گل ببینین حال و هواتون عوض شه:)

 

طولانی شد...^_^

 

روز و شبتون بی کینه...

 

یاعلی...

۳ ۰
کژال ..
۰۲ مهر ۲۳:۴۳

خسته نباشی🤗

وای منم وقتی توی خیابون راه میرم خیلی تند میشه قدمام،اگه با یه نفر درحال حرف زدن باشم که هیچی، هر پنج دقیقه یبار باید وایسم نفس بگیرم. 

پاسخ :

سلامت باشییی، همچنین...ممنون:)
من با کسی باشم خیلی تند راه نمیرم اما امان از وقتی که تنها میرم بیرون...خخخ:)))

موفق باشی^...^
** گُلشید **
۰۳ مهر ۰۰:۰۹

وااایییی این روزا همش دارم روزنوشتای مدرسه ای میخونم عجیب دلم هوای مدرسه کرده...

گفتی معلم قران، یاد معلم قران دوم و سوم راهنماییمون افتادم، خیلییی نمونه بود خیلییی، یادش بخیر

 چه گلای خوشگلی:)

موفق باشی عزیزم

پاسخ :

آره دیگه بیان شده حال و هوای مدرسه...:)
عاخی...خدا بهش خیر دنیا و آخرت بده:)

اوهوم خعلی خوشگلن^...^
سلامت باشی...و همچنین جانا:)
عرفان ...
۰۳ مهر ۱۵:۰۴

سلام.

دهم هستید یا نهم؟

پاسخ :

نهم هستم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان