خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

جالبه:)

سلام...

نمیدونم چجوریه که گاهی ورق زندگی آدم کاملا بر میگرده...

دوسال پیش که پایه هفتم بودم درس نمی خوندم...

اصلا هم نمی خوندم...

نمره ی علومو می گرفتم 12 و نمره ی ریاضی11...:/

این بود وضع درسام تا اینکه پایه هشتم معلم ریاضی مون شد خانم "الف.ز" و ورق زندگی من برگشت...heart

تا قبل از اون از ریاضی متنفر بودم و لاش رو باز نمی کردم ولی از اون به بعد کتاب میدیدی دستم ریاضی بود...laugh

سرگروه ریاضی شدم اون سال که هیچی...نمره ی ریاضی م هم از 11 رسید به 20wink

سال هشتم که تموم شد تمام مدت خدا خدا می کردم که معلمم همون قبلی باشه...:)

 

همون قبلی شد و من کللللی خدا رو شکر کردم:)

قبل از اینکه این معلمه رو ببینم همش تو فکر این بودم که ادامه تحصیل ندم:/

اما بعد از اون تصمیم گرفتم ان شاءالله برم رشته ریاضی^...^

 

پ ن:مشق زیاد میده ولی اونقدر دوسش دارم که حاضرم صبح تاشب و شب تاصبح مشق ریاضی بنویسم:)

#بهترین_معلم_ریاضی:)

 

ورق های سیاه زندگیتون سفید...

 

یاعلی...

۶ ۰
فاطمه ...
۰۶ مهر ۱۴:۳۶

مشق ریاضی؟؟؟

تو پایه هشتم؟؟؟

عجبببببب

پاسخ :

آره خیلی...
نهم هستم...:)

بعله...:/
** گُلشید **
۰۶ مهر ۱۴:۴۲

عزیییزم😂😂۱۲_۱۱😂😂😂

 

چقدر خوب که ورق زندگیت برگشته:)

خدا معلمتون رو حفظ کنه

 

ان شالله که همیشه موفق باشی

پاسخ :

:)))

آره خیلی^...^
ان شاءالله...

ممنونم:)همچنین^...^
*AZRA* gh
۰۶ مهر ۱۵:۴۳

چه قدر من این معلم های انگیزه بر انگیز رو دوست دارم 

فقط خدا می دونه....

موفق باشی ..

مرسی از آرزوی قشنگ ♥

پاسخ :

خیلی خوبن عاخه:)
سلامت باشی جانم:)همچنین^...^

+خواهش میشود^...^
🌱...Masoumeh ...🌱
۰۶ مهر ۱۷:۳۳

خیلی موافقم که معلما واقعا تاثیر دارن رو علاقه به درس 

انشالله موفق باشی تو درسات خانومی 😍

پاسخ :

کاملا درسته...^...^

خیلی ممنون:)
شما هم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی ان شاءالله:)
دخترک زلال شهر ...
۰۶ مهر ۲۰:۱۴

وااااااای چه خوووووووب :)

منم خیلی معتقدم که علاقه به درس به معلم ربط داره ...

.

.

.

دلمان برای نظر دادن در وبلاگتان تگ شده بود:)

پاسخ :

آره خعلی خوبع:)

بی ادبی ک نمیای دیگع...:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان