خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

کیکی که خوراکی مدرسه است...خخخ:)))

بخونیدش خیلی خنده داره..خخخ:)))

دیروز تو راه مدرسه یه کیک دو تومنی گرفتم که خییلی دوسش داشتم..(قبلا خورده بودم)

رفتیم مدرسه و تو صف ایستاده بودیم که دیدم ناظممون یه کیک مث کیک من دستشه...خخخ:)))

آروم به"ز.ع"گفتم اِ خانوم"ع" کیکش مث کیک منه...فکر نمی کردم ناظم ها هم همچین کیکایی بخورن(خییلیی کاکائویی بود)...حالا چرا با خودش آورده...خخخ:))))

خلاصه که ناظممون میکروفون رو گرفت و آخر حرفش گفت:راستی اینم کیک یکی از بچه هاست که صبح از کیفش افتاده...

به سرعت نور کیفم رو نگاه کردم و فهمیدم دگمه ی کیفم باز شده و کیکم افتاده...:(((((

حالا ناظممون هم تپله و من فکر می کردم الان باز میکنه می خوردش...خخخ:)))

حرفای ناظم تموم شد و صف ها داشتن میرفتن بالا که رفتم به مسئول پرورشی مون گفتم:خانوم"ف" اون کیک منه...

قیافه م مث مامانایی شده بود که بچشون وسایل یکی رو خراب کرده و دارن معذرت خواهی میکنن...:))))

اونم خنده ش گرفته بود:خب برو برش دار...:)

 

پ ن:تازه این فکر هم به نظرم اومد که یکی از بچه ها بره بگیره کیکمووو...:(((     خخخخخ:)))))

 

#فکر_های_مالیخولیایی:)))

 

روز و شبتون بی استرس...

 

یاعلی...

۹ ۰
نیلو :)
۱۰ مهر ۱۵:۰۸

دایی!!!

پشت میکروفن گفت ؟! 

من جات بودم خودم به نفهمی میزدم‌😄😄😄

+ بچه بودیم یه نوع کیک شکلاتی بود خیلی خوش مزه بود دونه ۵هزار تومن 

پاسخ :

آره...
هیچکی از بچه ها نفهمید واس منه کع...:/
همه صف ها داشتن میرفتن بالا...دیگه سخنان گهربار ناظم گرام(:/) هم تموم شده بود...

+متولد چه سالی هستی؟
پریسا سادات ..
۱۰ مهر ۱۸:۱۶

خخخخخ 

خوشمزه بود حالا؟؟

پاسخ :

آره خیلی:)))...
خخخ:)))
دخترک زلال شهر ...
۱۲ مهر ۱۰:۳۹

شکموووووووووووووو:)

پاسخ :

خخخ:)))
مریم
۱۴ مهر ۲۱:۵۳

وبلاگ قشنگی دارید به وبسایت گلفروشی ما هم سر بزنید.

پارادوکس ‌
۱۷ مهر ۲۱:۴۹

کیک پرماجرا !! :))

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان