خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امتحان های کلاسی...:/

سلام...

آقا چرا این امتحانا دست از سر ما بر نمی دارن؟!!!!!

میان ترم تموم شد، کلاسی ها شروع شد...حالا شفاهی و کتبی هم که فرقی نداره...مهم اینه که واسه همشون باید درس بخونیم...:/

البته که واسه همشون نمی خونیم چون گاهی اوقات حسش نیست و گاهی هم وقتش...:/

ولی خب استرسش که هست...:|||

 

پ.ن:تاریخ رو دوست دارم اما الان حال ندارم بخونم...:///

پ.ن2:باورم نمیشه که واسه پرسش شفاهی دینی خوندم0_0

پ.ن3:شبتون به خیر...

 

 

روز و شبتون پر برکت...

 

یاعلی...

۸ ۰
رهام Geramiha
۱۹ آذر ۲۲:۴۹

کلاس چندمی مگه؟!

آخه کیو دیدی واسه این امتحانا استرس بگیره؟ :/

پاسخ :

استرس که یعنی عذاب وجدان اینکه نخوندم...:/

+نهم
بهار ...
۲۰ آذر ۰۷:۵۵

واااای چقدر بده .دینی و تاریخ . مخصوصا دینی 🤢

پاسخ :

:/
دخترک زلال شهر ...
۲۰ آذر ۱۳:۵۰

من خیلی برای امتحانا استرس میگیرم ترم .کلاسی.شفایی .کتبی:(

 

اما بعدش به خودم میگم اصلا چند سال دیگه یادت نیست نمرت چند شده:)

 

+دلتنگتم پنج شنبه هستی؟

پاسخ :

آره دقیقا من هم...

چه جالب...منم بهش فکر می کنم از این به بعد...:)))

+بودم...:)))
مهدی محمدبیگی
۲۰ آذر ۲۰:۰۱

آره واقعا این امتحانا مثه کنه چسبیدن ولم نمی کنن

 

پاسخ :

متاسفانه...
آرام :)
۲۱ آذر ۱۰:۵۰

موفق باشی پر تو جان :)

دیگه درس چه میشه کرد ...

پاسخ :

ممنونم عزیزم^...^

بله البته...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان