خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

اعیاد شعبانیه و...

سلام...

نمی دونم چند وقت نبودم اما کامپیوتر خراب شده بود و با گوشی سختمه:/

مشق های زیااااادددد.....79صفح فقط مطالعات:||||

 

و بله حوصله م سر رفته:/

داشتم فکر می کردم که کاش کرونا نبود و میتونستیم بریم سفر...:((

خسته شدم از توخونه بودن...:((

 

و از همه مهم  تر:اعیاد شعبانیه رو بهتون تبریک می گم:)

 

 

پ.ن:وی میگه ازم متنفره...خب چیکار کنم؟من سعی کردم تنفر بیجا شو از بین ببرم اما خودش اصرار داره!!!

روز و شبتون بدون بیماری...

 

یاعلی...

۶ ۱
دخترک زلال شهر ...
۱۱ فروردين ۰۲:۱۸

تازگی با وی صحبت کردی؟

پاسخ :

وی؟آره
بنده خدا
۱۱ فروردين ۰۲:۲۰

این مشق ها هم میگذره ... ولی یادش میمونه 

سعی کنید از لحظه های این زندگی یکباره استفاده کنید ... عیدتون مبارک!

پاسخ :

بله همینطوره...
ممنون^...^
پاییز .....
۱۱ فروردين ۱۵:۱۹

عید تو هم مبارک

 

جمله سنگینیه " ازم متنفره".... 

پاسخ :

آره سنگینه...
ولی طرف کسی بود ک خیلی حساب روش باز نمیکنم و این موجب میشه که خیلی هم سنگین حس نشه برام😕😕
نار تی تی
۱۴ فروردين ۰۱:۲۷

بله بله :)

 

اعیاد شعبانیه بر شما  نیز مبارک :)

پاسخ :

خیلی ممنون😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان