خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امتحان عربی^...^

سلاااااممممم:)

بالاخره یه امتحانمو صددرصد شدممممم^...^

 

تو این دوران قرنطینه و کلاسای مجازی خیلی بی انگیزه شده بودم و دونه دونه به امتحانام گند میزدم تا اینکه امتحان میان ترم عربی شد...

از همون سال اولی که به درس های مدرسه م عربی اضافه شد دوستش داشتم...اینکه وقتی یه چیز عربی میخونم(بیشتر مربوط به قرآن میشه) تا حدودی متوجه بشم مفهومش رو خیلی حس خوبی داره...

اینکه بدونم وقتی نماز میخونم چی دارم میگم خیلی خوبه:)

 

اولین امتحانی که صد درصد شدم...بر خلاف امتحان زبان که از همه ی نمره هام بدتر شد..:/

 

در حالت عادی هم نمره های زبانم خوب نیست چه برسه به اینکه امتحانم رو تو خونه در کنار خانواده(که خواب بودن) دادم و خودمم هم اونقدر خوابم میومد که چشم هام نیمه باز بود و خواب و بیدار بودم...حتی وسط امتحانِ 20 سوالیِ تستی هم فکر کنم دو یا سه بار تقریبا خوابم برد:|

قبل از اینکه زبان جزء درسهای مدرسه م بشه بهش خیلی علاقه داشتم و حتی بدون معلم خیلی از میوه ها،رنگ ها،حروف و بعضی از حیوانات رو یاد گرفته بودم و کلاس زبان هم رفتم که به دلیل مسائلی گذاشتمش کنار...اما از پایه هفتم که اولین سالی بود که زبان وارد درسهامون شد همین معلم الانم معلمم بود...خب من کلاس درست و حسابی نرفته بودم و یادگیریِ خودم هم تفریحی بود و جدی آموزش ندیده بودم و معلممون همیشه روی صحبتش با بچه هایی که کلاس رفتن و این درسها رو بلدن بود و هست به خاطر همین خوب درس نمیده...

خیلی وقت ها متن رو معنی نمیکنه و میگه خودتون معنی کنینش و میپرسم...و نمره ی اونایی که کلاس نرفتن عمولا کم میشه...و امتحاناتش هم سخته...

امتحانات کلاسی سال پیش قاعدتا برای من سخت نیست چون خب یک سال گذشته و یکسری چیز ها رو یاد گرفتم ولی امتحانات امسال سخته و امتحانات سال های پیش هم به موقع خودشون سخت بودن...

 

 

درس های مورد علاقه م:

1_ریاضی

2_عربی

3_ادبیات

4_دینی

5_علوم(زیست شناسی_زمین شناسی)

 

درس های پوکر:

1_کار و فناوری

2_آمادگی دفاعی

3_مطالعات

4_علوم(شیمی)

5_زبان فارسی

 

درس های مورد تنفر:

1_علوم(فیزیک)

2_زبان انگلیسی

 

 

 

پ.ن:درس های مورد علاقه و پوکر و مورد تنفرتون رو بگین:)

 

استعداد هاتون شکوفا...

یاعلی...

۳ ۰
نباتِ خدا
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۵۱

درس مورد علاقم شیمی و ادبیات بود

پاسخ :

چ جالب^...^

+موفق باشید در همه مراحل زندگی تون:)
بنده خدا
۱۷ ارديبهشت ۰۱:۵۴

والا علاقه ای هم اگه بود به شخص و دبیرش بود ... درس ها و محتواهاشون اونقدر تعمیق نشده بود که بشه توش شنا کرد و کیف کرد!

پاسخ :

بله بله...
خیلی دبیر واقعا توی علاقه ی آدم و همچنین توی سرنوشت آدم تاثیر داره...
رهام Geramiha
۱۷ ارديبهشت ۰۲:۱۵

سلام تقریبا شباهت هایی داریم

عربی

دینی

ادبیات

ریاضی

فیزیک

شیمی

زبان

پاسخ :

ممنون بابت نظر^...^
غریبه آشنا A
۱۷ ارديبهشت ۰۲:۴۲

سلام دخترا😍

پرتو‌جونم اگه ب امتحانات لطمه نمیزنه ب چالش دعوتی😘

نبات جونم تو هم همینطور😙

 نمیدونم قبلا نوشتی یا نه!!🤔😕

پاسخ :

ممنون:)
ان شاءالله شرکت میکنم^...^
رفیقِ نیمه راه
۱۷ ارديبهشت ۰۳:۱۸

فیزیک خوبه کـــــــــــه -__-

پاسخ :

ممنون بابت نظر:)
..♥️Mobina♥️ ..
۱۷ ارديبهشت ۰۴:۵۹

من از دفاعی متنفرممممم

اصلا نمیفهمم چرا باید بخونمش😐

پاسخ :

نهمی؟
..♥️Mobina♥️ ..
۱۷ ارديبهشت ۰۸:۳۷

آره متاسفانه:(

پاسخ :

عی بابا:/
بد بختیِ انتخاب رشته رو بگو...:|
..♥️Mobina♥️ ..
۱۷ ارديبهشت ۱۷:۵۹

وااااای تو چی میخوای بخونی؟

پاسخ :

ریاضی رو خیییلیییی دوس دارم و اگه پست 20 سال آینده مو خونده باشی توش گفتم که دوست دارم مهندسی نرم افزار بخونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان