خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

قرنطینگاری

سلام...

بالاخره برای چالش قرنطینگاری رسیدم...

اگرچه خیلی وقته می خواستم بیام ولی نمی شد...

بالاخره عکس ها را گرفته و اومدم^...^

ایده ی قرنطینگاری از چارلی و نورا^...^

 

 

 

1_یک چیز زرد:

 

 

2_آسمان صبح:

 

 

3_چراغ های شهر:

 

 

4_کفش ها:

 

 

5_ابر ها:

 

 

6_ضد نور:

 

 

7_نوردهی طولانی:

 

 

8_چای:

 

 

9_عکاسی از بالا به پایین:

 

 

10_نما از تراس:

 

 

11_مات:

 

 

12:کتاب:

 

 

13_الگو:

 

 

 

14_از یک زاویه باز:

 

 

15_از یک زاویه بسته:

 

 

16_سیاه و سفید:

 

 

17_عشق:

 

 

18_بافت:(چهارساله ی قشنگم^...^)

 

 

19_یک گوشه:

 

 

20_یک در:

 

 

21_اسباب بازی:

 

 

22_خیلی رنگارنگ:

 

 

23_یک چیز سبز:

 

 

24_انتزاعی:

 

 

25_بعد از تاریکی:

 

 

 

26_چشم ها:

 

 

 

27_گل ها:

 

 

 

28_وسواس:

 

 

 

29_بوکه:

 

 

 

30_انتخاب عکاس:

 

 

تموم شد:)

 

شما هم این تمرین رو انجام بدید...خیلی خوبه^...^

خیلی توی یادگیری فنون عکاسی بهتون کمک میکنه:)

 

روز و شبتون با سلامتی...

یاعلی...

۲۲ ۱
نباتِ خدا
۲۳ فروردين ۲۲:۰۰

چه کفش نازی :) 

پاسخ :

چشمات ناز میبینه^...^
پاییز .....
۲۳ فروردين ۲۲:۰۳

فوق العاده ان.

خب. بذار اعتراف کنم که عکس کفش تو ایده قشنگ تری داشت و چون همه رو با دوربین گرفتی، ناجوانمردانه کیفیت عکس تو بالاتره. من کفش و یک چیز زرد رو با گوشی گرفتم.

و اعتراف کنم با اینکه عاشق عکس ابر خودمم، عکس ابر تو هم فوق العاده است.

و وااای از این عکس چایی... اوف اصا. عالیه.

اون بوکه های تو عکس کفش... وای...

پاسخ :

عی بابا...
شکسته نفسی می فرمایید^...^
ممنونمممم^...^
شیفته گونه
۲۳ فروردين ۲۲:۰۹

چه باحاله((=

پاسخ :

تشکر^...^
فاطمه م_
۲۳ فروردين ۲۲:۱۶

خدااای من چقد اون کفشه گوگولیه😍😍😍

عکساتو خیلی دوست داشتم ^_^

پاسخ :

خخخ:)))
ممنونمممم^...^
دخترک زلال شهر ...
۲۴ فروردين ۱۹:۲۴

به به چه عکس های جذابی😍

لازم شد آستین بالا بزنم خودمم شرکت کنما:)

زیبااااا و دیگر هیچ:))))

 

پاسخ :

چشمات جذاب میبینه:)
خوشحال میکنی اگ شرکت کنی^...^
بنده خدا
۲۵ فروردين ۰۳:۲۶

من هنوز توی فرق زرد و نارنجی نوشابه زرد مونده بودم این فلفه دلمه اصلا هلاکم کرد !

پاسخ :

خخخ:)
پاییز .....
۲۵ فروردين ۰۳:۲۷

یک چیز زرد

آسمان صبح

نما از تراس

 

اووووف

عالی ان. 

پاسخ :

ممنووووونننن:)
miss writer
۳۱ فروردين ۰۰:۱۶

خلاقانه و قشنگ بود :)

پاسخ :

ممنونم^...^
free bird
۳۱ فروردين ۱۸:۲۱

سلام :)

همه‌ی عکس‌هاتون تا این‌جا که گذاشتید ، خیلی زیبا هستند :)) 

و اون کفشه خیلی جدید و جالب بود برام D: 

آسمون صبح و ابر‌هاتون هم واقعا قشنگ شده‌ان :)) 

پاسخ :

خیلی ممنونم...
نظر لطفتونه😁
پاییز .....
۰۴ ارديبهشت ۰۳:۵۸

من عاااشق الگوت شدم 

واقعا قشنگه

پاسخ :

الگو م هم عااااشق تو شد...
ممنون^...^
شیفته گونه
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۵۵

بافت آخرو ببین*-*

پاسخ :

^...^
بنده خدا
۰۴ ارديبهشت ۱۹:۰۸

آ ماشالله ...

پاسخ :

:)
آرام :)
۰۵ ارديبهشت ۱۲:۲۵

فقط کفش 🌼

پاسخ :

^...^
شیفته گونه
۰۵ ارديبهشت ۱۶:۲۶

چه فشفشه هه خوبه*-*

پاسخ :

آره خودمم خیلی دوسش دارم^...^
عاشق بارون... ⠀
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۳۱

چقـــــدر عکس الگو رو دوست دارم! :)

 

ماشاءالله همه چقدر آسمون دارید. فقط منم هیچی آسمون ندارم. :(

پاسخ :

ممنون:)
چرا آسمون نداری؟!

عاشق بارون... ⠀
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۲۸

چون در احاطه‌ی ساختمون‌هاییم! :)) 

پاسخ :

ای بابا...😞
/ ضمیر
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۴۲

۳ و ۸ (:

طرز تهیه‌ی ۴ رو توضیح نمی‌دی؟ 🤔

پاسخ :

سخته نوشتنش...:))))
سرچ کنین آموزش اوریگامی کفش میاره^...^
..♥️Mobina♥️ ..
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۳۰

خیلی قشنگن❤

پاسخ :

خیلی ممنون:)
نیلی ‌
۱۲ ارديبهشت ۰۲:۳۳

تو چشای من نگا کن و راستشو بگو. :) چطور تونستی انقدر با عکسات حس خوب منتقل کنی؟ :))))

مخصوصاً مخصوصاً الگو و بافت و خیلی رنگارنگ و یک چیز سبز و اسباب‌بازی که بدجور دلبری می‌کنن. :)))

پاسخ :

وی نگاه به چشمانش می دوزد و می گوید:ای بابا نظر لطفته^...^
به پای عکسای شما که نمیرسه:)
چارلی ‌‌‌
۱۲ ارديبهشت ۱۱:۴۱

سلام پرتو خانوم :)

ببخشید که خیلی دیر دارم براتون می‌نویسم :) ولی از همون اول عکس‌هاتون رو نگاه می‌کردم و کیف می‌کردم :)

مثلا اون کفشِ اوریگامی رو خیلی دوست داشتم! و تصویرِ ضدنور رو هم همین‌طور. احساس آرامش خاصی داشت :) احساسِ نشستن توی اتاقِ تاریکی که فقط با نورِ عصر روشن شده و ساکته و فقط از بیرون صدای ماشین‌ها میاد.

 

سه‌تا عکسی که خیلی‌خیلی بیشتر از همه دوستشون داشتم پشت سر هم هستن دقیقا :)

نوردهیِ طولانی واقعا قشنگ و سحرآمیز شده! اون خط‌های عمودی رو چی درست کرده؟ :) انگار گردِ پیکسیه! مثلا تینکربل (پیترپن رو دیدین دیگه، نه؟) اون بالا ایستاده و داره از پودرهای جادوییش می‌ریزه :)

و عکس چای. جدا از اینکه خود چای برای من مقدسه ( D: )، سادگی و رنگ‌های عکس رو خیلی دوست دارم :) گرمای چایِ قهوه‌ای‌رنگ در حضور اون نورِ سرد و آبی خیلی احساس خوبی داره. نمای شهر هم که خیلی قشنگه :)

و عکسِ ازبالابه‌پایین هم چیز خاصی ندارم که بتونم دربا‌ره‌ش بگم، جز اینکه به‌نظرم خیلی زیبا و شاد بود :) البته با دیدنش به این فکر کردم که آیا این عکس رو هم با دوربین گرفتین؟ آخه عکس گرفتن با دوربین با یک دست کمی چالش‌انگیزه :-" البته فکر کردم شاید هم دستِ یک‌نفر دیگه‌ست :)

 

اسباب‌بازی‌ها هم خیلی بامزه بودن :)

پاسخ :

سلام...
خیلی ممنون که سر زدین و نظر گذاشتین:)
چه توصیفات جالبی...خودم اینقدر جالب بهشون نگاه نکرده بودم^...^

نوردهی طولانی با فشفشه ست:) بله بله دیدم:)

از بالا به پایین رو خیلی گرفتم که درست بیفته تو کادر دوربین و تار نشه و دست خودمه:)

+خیلی ممنون واقعا انرژی گرفتم:)
فاطمه م_
۱۳ ارديبهشت ۰۲:۲۹

عکس رنگارنگت چه حس خوبی داره! من عاشق این پاشیده شدن رنگام :))

پاسخ :

^...^
. ℳƐĦƊℑ .
۱۴ ارديبهشت ۱۳:۵۰

خیلی هم عالی

پاسخ :

خیلی هم ممنون:)
ایستائیسم
۱۹ ارديبهشت ۱۶:۲۵

سلام عزیزم شما یه هنرمندی!! عالیییی بود امیدوارم بتونی به بهترین نحو از استعداد های نهفته در خودت استفاده کنی❤️

پاسخ :

خیلی ممنونم...خیلی انگیزه گرفتم...:)
ممنون^...^
اقلیما ...
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۵۲

سلام پس این عکسای خوشگلت کی تموم میشه:)))

یه ماهه هی باید بیایم بگردیم ببینیم کدوم عکس جدیده:)))

 

پاسخ :

:)

چند تا گرفتم هی میام بذارم وقت نمیشه...

راستی اقلیما جانم خوبی؟
تو وبت نظر نمیشه گذاشت قسمت تماس با من رو هم برداشتی....نگرانت شدم...
اقلیما ...
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۵۵

نگا تا اومدم پاسخت رو بخونم یه متر باید میومدم پایین:)))

 

خوبم عزیزم،قسمت تماس با من هم هست ،نوشتم حرفی اگر هست،همون کنار وبم⁦^_^⁩

پاسخ :

از قسمت های قشنگش همینه که کلی آدم نظرشونو گفتن^...^
اِ؟
باشه ممنون^...^
free bird
۲۱ ارديبهشت ۱۳:۲۳

عکس سیاه و سفیدتون خیلی جالب شده :) کوه‌های پائین و ابر‌ بالا :)) 

عکس اسباب بازی هم حس بازی‌های کودکی رو بهم داد :)) 

موفق باشید :) 

پاسخ :

ممنون از نظرتون:)
/ ضمیر
۳۱ ارديبهشت ۰۳:۲۹

وای عکس اسباب بازی چقدر نازه. (: خیلی خوشم اومد.

پاسخ :

خیلی ممنون^...^
چشماتون ناز میبینه:)
شیفته گونه
۱۲ خرداد ۲۲:۰۳

خیلی قشنگ شدن*-*

پاسخ :

چشمات قشنگ میبینن:)
فاطمه م_
۱۲ خرداد ۲۲:۲۵

آخرین عکس (انتخاب عکاس) چقد حس خوبی داره ^_^

پاسخ :

خیلی ممنون:)
چقدر خوشحالم که حس خوبی بهت داده:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان