خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

محبت خواهرانه ی شدیییید:)))

سلام...

دیروز کتاب اول هری رو تموم کردم و شبش به امید اینکه امروز از کتابخونه جلد بعدی رو بگیرم خوابیدم...

امروز موقع ناهار پاییز مهربون و تسلی بخش دستشو گذاشت رو شونه م، گفت:امروز تعطیل رسمیه و کتابخونه بستس...:(

خیلی حس بدیه...ان شاءالله نصیبتون نشه...:/

 

بعد از ظهر پاییز داشت قسمت هایی از یکی از دفتر خاطرات هاش که نامه هایی به بابا لنگ دراز خیالی ش بود و مربوط به زمان کنکورش بود رو میخوند برام، یه جاش نوشته بود:

آه بابالنگ دراز جان! پرتو باز هم دارد چُغُلی میکند! من سعیم را کردم! اما نمی شود بیشتر از 2 روز دوستش داشت! پدر جان واقعا نمی شود!

 

اینو خوند، داشتم میمردم از خنده...ولی قبول دارم انصافا سال کنکورش اذیتش کردم:| از همین تریبون ازش معذرت می خوام...اگرچه یادم نمیاد چه چغلی کرده بودم ولی خییییلییییی خوب بود..."بیشتر از دو روز نمی شود دوستش داشت" عاخه چرااااااا؟؟؟؟؟≧◡≦

 

محبت بین اعضای خانواده تون زیاد...

 

یاعلی...

 

 

۵ ۰
سین دال
۲۹ خرداد ۰۰:۰۹

نخونده بودی تاحالا؟؟؟؟

پس حس خوب اولین بار خوندنش رو تبریک میگم =)

 

قدر خواهرت رو بدون :)

پاسخ :

نه نخونده بودم متاسفانه...ولی دوبار فیلمش رو دیدم:)



بله بله...من میدونم ولی اون قدر من و اذیتامو نمیدونه:/
سین دال
۲۹ خرداد ۰۰:۳۹

فیلم هیچوقت به کتاب نمی رسه :)

 

 

نچ نچ... باید برم باهاش حرف بزنم. پاییز؟ تو نبودی می گفتی قدر خواهر ۱۸ سال کوچیکتر از خودت رو بدون؟ رطب خورذه منع رطب میکنی؟ 

پاسخ :

آره واقعا...
ریزه کاری های کتابو فیلم نداره...




مممنون که ازم دفاع میکنی گل^...^
پاییز .....
۲۹ خرداد ۱۶:۰۷

نمیشد 😂😂

الان امتحان کردم. فک کنم الانا میشه دیگه. 

 

 

پاسخ :

خخخخخخ:))))))))
مهران :)
۳۰ خرداد ۱۲:۵۲

منم خیلی دوست دارم بخونمش 

ولی به زودی... :)

پاسخ :

ان شاءالله بخونی و ازش لذت ببری^...^
ایستاده بی لیاقت
۱۶ تیر ۱۳:۳۰

عالی بود کتاب خوبی هستش حتما بخون…
بیشتر از دوروز نمیشود دوستش داشت😅😃 جالبه هاا‌!! حتما بعدا پشیمون میشه از گفتش…😎

ایستاده بی لیاقت
۱۶ تیر ۱۳:۳۰

عالی بود کتاب خوبی هستش حتما بخون…
بیشتر از دوروز نمیشود دوستش داشت😅😃 جالبه هاا‌!! حتما بعدا پشیمون میشه از گفتش…😎

پاسخ :

آره خیلی خوبه:)

خخخ:)))
نه بابا...
میگه الانم به اون موقع فکر میکنه میبینه واقعا نمیشد تحملم کرد...خخخ:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان