خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

کتاب خاطرات سفیر

سلام...

امروز خوندن کتاب خاطرات سفیر رو شروع کردم:)

 

چقدر قلم نویسنده ش جذابه^...^

قشنگ انگار دوستم واسم نوشته...خیلی قلم خودمونی ای داره:)

 

پ.ن:چرا تازگی حالم نمیاد بیام وب؟ هی دیر به دیر حالم میاد و میام سر میزنم...

پ.ن2:کرونا دیگه داره دیوونه م میکنه...:/ چرا تمم نمیشه قضیه ش؟؟؟

پ.ن3: باورتون میشه من هنوز دارم هری میخونم؟؟؟ دیشب کلا داشتم هری می خوندم و بالا خره ساعت 6:10 صبح جلد دوم جام آتشو تموم کردم^...^

پ.ن4:الحمدلله با آبجی دومی داریم قرآن حفظ میکنیم:) البته اینجاها رو حفظیم و فعلا دوره س...شما م تو این فرصت حفظ کنین...خیلی به آدم آرامش میده^...^

پ.ن5:یه سری عکس تازگی گرفتم، همت نمیکنم بریزمش تو کامپیوتر که بذارم وب:|

 

کرونا بره صلوات...

 

 

مشکلاتتون حل...

 

یاعلی...

۱۱ ۰
Edi _S
۲۲ تیر ۱۵:۵۶

منم کتابشو خوندم😉...واقعن خیلی خوب نوشته و استدلالاشو دوست داشتم😁...حس خوبی بهم میداد وقتی میخوندمش!😊

چه خوب که دارین قرآن حفظ میکنین😊...منم میخواستم شروع کنم😶...ولی هی یادم میره!😅

 

:)

پاسخ :

آره خیلی خوب استدلال میکنه...
قرآن حفظ کردن نیاز به تثبیت داره، باید با صوت یه قاری(ترجیحا استاد پرهیزکار) چند بار گوش بدین و بعد باهاش بخونین، بعد قرآن رو ببندین و دوباره سعی کنین باهاش بخونین...همینجوری موجب میشه حفظ بشین و بعد که مثلا چند روز گذشت و چند صفحه حفظ کردین دوباره دوره کنین، دوره اینجوری باشه که قرآن رو ببندین(ترجیحا بدین کسی نگاه کنه اشتباه نخونین) اگه جایی رو یادتون رفت اونقدر فکر کنین و به ذهنتون فشار بیارین که یادتون بیاد ولی نگاه نکنین...
موفق باشید^...^
** گُلشید **
۲۳ تیر ۰۹:۳۷

منم این کتابو قبلا خوندم.

خیلی عالیه.

پاسخ :

ممنون از نظرت^...^
دخترک زلال شهر ...
۲۹ تیر ۱۱:۴۰

خاطرات سفیر خیلییییییی قشنگه:)

پاسخ :

آره خیلی دوست داشتنیه
صاد نون
۰۲ مرداد ۱۷:۰۹

کاش طراحی جلد زیباتری داشت این کتاب

من مدتها تعریفشو شنیدم اما راغب نشدم بخونمش

ولی امون از خوندن اولین فصل دیگ نمیتونستم زمین بذارمش

چقدر قشنگ بود اخه...ازون کتابا ک دوس نداری تموم بشه.

پاسخ :

من با طراحی جلدش مشکلی ندارم اما خب این هم نظریه که قابل احترامه^...^

آره واقعا خیلی جذابه:)
Edi ...
۰۳ مرداد ۱۴:۱۳

خیلی ممنون بابت راهنمایی😄...نمیدونستم اینجوری باید حفظ کنم!😅

 

:)

پاسخ :

خواهش میکنم^...^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان